moniqa Opublikowano 10 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Dzień dobry. Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale Mam taką sytuację w pracy, że każda z osób jest administratorem na komputerze. Zdaję sobie sprawę, że każdy administrator może zmienić hasło innemu administratorowi, ale będzie się to potem dało zauważyć, więc tego się nie boję. Nie mogłam znaleźć żadnych informacji w internecie odnośnie tworzenia własnych folderów z danymi u siebie na koncie. Chciałabym stworzyć własny folder, do którego tylko ja mam dostęp. Jak to zrobić? Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza
rrob Opublikowano 10 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 można stworzyć hasło do folderu np. programem Folder Lock. Parę sposobów jest na to, wpisz w Google ,,szyfrowanie folderu" Odnośnik do komentarza
moniqa Opublikowano 13 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Ok, czyli rozumiem, że to jest jedyny sposób. Dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się