markym Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Witam, Dawno tu nie zaglądałem ale jak trwoga to do ,,,,, picasso :) Kilka dni temu ściągałem jakieś programy do pobierania filmów z netu (downloader helper i internet download coś tam). Po pobraniu filmów przeglądarki FF i Chrome zaczęły mocno mulić. Więc dziadostwo pousuwałem ale zrobiłem (a raczej próbowałem zrobić) skan online nodem32. Przy szybkim skanie wszystko ok ale przy pełnym komputer wręcz "staje" tzn zwalnia niesamowicie skanując folder FileRepository w Driver Store w System32. Próbowałem ze 3 razy. Raz nawet w trybie awaryjnym i [Filtr wulgaryzmów]. Skan do tego momentu pokazał 2 zainfekowane pliki i umieścił je w kwarantannie. Załączam raporty z FRST i proszę o ich analizę. Z góry dzięki i pozdrawiam m Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 W logach nie ma niczego podejrzanego. Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA FF Extension: (Brak nazwy) - C:\Users\marek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sv9e8n16.default-1470334134380\extensions\ClassicThemeRestorer@ArisT2Noia4dev.xpi [nie znaleziono] EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). W folderze "FileRepository" jest dużo folderów, i bardzo dużo plików, więc skanowanie musi się spowolnić na tym obiekcie. jessi Odnośnik do komentarza
markym Opublikowano 2 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Zrobiłem. Załączam Fixlog. Czy zrobić jeszcze skan FRST? I czy potrzeba jeszcze robić skan NOD32? A tak odnośnie tego folder to NOD skanował go przez całą noc, komp ledwo chodził (nawet mysz prawie nie działała) więc rano wyłączyłem komputer - bo to chyba jednak nie jest normalne "spowolnienie" dzięki za pomoc m Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Nie widzę potrzeby robienia nowych logów FRST. Nie widzę potrzeby ponownego skanu NOD. jessi Odnośnik do komentarza
markym Opublikowano 2 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 thanx Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się