demoolkaa Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Witam mam problem, po zalogowaniu się widnieje czarny ekran jedynie z myszką. Problem znika po uruchomieniu w menadżerze zadań "explorer.exe" lecz po ponownym uruchomieniu problem wraca. Z góry dziękuję za pomoc :) Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Cytat C:\Windows\system32\userinit.exe [2018-04-12 01:34] - [2018-04-12 01:34] - 000032256 ____N () D41D8CD98F00B204E9800998ECF8427E C:\Windows\system32\userinit.exe => D41D8CD98F00B204E9800998ECF8427E (0-byte MD5) <==== UWAGA Muszę przyznać, że nie wiem, o co chodzi z tym drugim plikiem (ma taką samą nazwę jak pierwszy plik, jest w tej samej lokalizacji, co pierwszy plik, ma takie samo MD5, co pierwszy plik - ale jest ... zero-bajtowy, w przeciwieństwie do pierwszego pliku. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKLM\...\Winlogon: [Userinit] C:\Windows\system32\userinit.exe [32256 2018-04-12] () [Brak podpisu cyfrowego] FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {5C69DE88-2F3F-4537-B548-D34E73D07A48} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\Kamil\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [7448744 2019-03-07] (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== UWAGA CHR Session Restore: Default -> [funkcja włączona] CMD: attrib /d /s -r -s -h C:\FOUND.* CMD: for /d %f in (C:\FOUND.*) do rd /s /q "%f" EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). =================== Tytułowy problem zostawiam dla fachowców z tego działu forum (zajrzałam tu, bo myślałam, że jest infekcja SOUNDMIXER, która daje taki sam problem z Explorer.exe - ale nie widzę tu tej infekcji. jessi Odnośnik do komentarza
demoolkaa Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Podany sposób nie pomógł niestety. Podsyłam nowe skany poniżej :) FRST.txt Addition.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: StartRegedit: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"="explorer.exe" EndRegedit: Reboot: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się