ryszard11 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Dzien dobry, System to Windows 7Pro - 64bit. Próbuję uruchomić FRST64 , tworząc folder na partycji C i umieszczając w nim FRST64.exe Uruchamiam jako administrator - wg. tutorialu . FRST uruchamia się i natychmiast po naciśnięciu "skanuj" wyłącza się : a więc nie mogę dołączyć logów... System od pewnego czasu dziwnie zachowuje się : nie działa aktualizacja , zamykanie systemu trwa długo - ok. 5-7 min. , zrywanie połączenia sieciowego...etc. W pierwszej kolejności proszę o wskazówki jak uruchomić FRST.. Dziękuję za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Spróbuj w Trybie Awaryjnym (F8 przed startem Systemu) jessi Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Niestety,nie włącza trybu awaryjnego.Mam zainstalowany RollBack RX. Koszmar...nie potrafię wlączyc.. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 to jeszcze spróbuj ściągnąć FRST, ale od razu przy ściąganiu zmień jego nazwę, jessi Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Tak zrobiłem - zmienilem nazwę pliku przed zapisaniem na dysk. Bez powodzenia - uruchamia się i po naciśnięciu "skanuj" wyłącza się.. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 http://www.mediafire.com/file/it4c9bio469hrqc/co%C5%9Btam64.com/file stary FRST, będzie próbował się uaktualnić, ale to mu się nie uda jessi Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 @jessi, Dzięki...poszło..a oto efekt. FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Cytat 2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000003424 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Update for Yandex Browser 2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000000434 _____ C:\Windows\Tasks\Update for Yandex Browser.job Pewnie celowo korzystasz z Yandexu? Poza tym w logach nic nie wskazuje na istnienie jakiejkolwiek infekcji. Kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA FF ProfilePath: Profiles/rl37szrk.default [nie znaleziono] <==== UWAGA EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 @jessi, cyt: "Pewnie celowo korzystasz z Yandexu?"...tak,mam kilka przeglądarek i każda oferuje swoje unikalne możliwości.. Problemy być może pojawiły się wraz z zainstalowaniem 2-u VPN-ów.Po deinstalacji kilku aplikacji,jak gdyby kłopoty ustały.. Dzięki Ci za dobre rady.. Odnośnik do komentarza
jou300 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Spróbuj użyć Rkill i uruchomić najnowszy FRST Możliwe,że masz uszkodzony system plików. Uruchom cmd(konsola) i wpisz sfc /scannow. Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 @jou300, sfc /scannow nie wykrył nieprawidłowości w rejestrze. Narazie jest wszystko OK. Dzięki.. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi