lemu Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Będę wdzięczny za pomoc w temacie smażenia się mojego lapka: temp. otoczenia 22 st. C., CPU 63 st. C. Pierwszy raz skorzystałem z FRST, proszę o wskazówki co mogę zrobić w celu optymalizacji laptopa. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt konfiguracja.txt Odnośnik do komentarza
jou300 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Jeśli laptop się przegrzewa to najlepiej rozebrać laptopa, przeczyścić, wymienić pastę termiczną na procesorze. Zainwestować w podstawkę chłodzącą. Odnośnik do komentarza
lemu Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Laptop jest czyszczony regularnie, pastę wymieniłem przy okazji wymiany procesora pół roku temu, lapek stoi na nóżkach 1,5 cm na gładkim blacie. Wyłączenia termiczne są od dwóch tygodni, nie wiem co się dzieje. FRST i ODKURZACZ v14.0 trochę tylko pomogły. Proszę o przejrzenie załączonych plików. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Uruchom laptop z innego systemu np z pendriva system live typu medicat windows 10 lub Sergei Strelec windows 10, aby zdiagnowozwać czy to wina sprzętowa czy systemowa. Jeśli na innym systemie także się przegrzewa to przyczyna jest fizyczna. Odnośnik do komentarza
lemu Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 @Krzesimierz mam Windows'a 7 pro. Robić z w10 live? Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Co do logów: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} S3 AtiDCM; \??\C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\atdcm64a.sys [X] <==== UWAGA S3 cpuz138; \??\C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\cpuz138\cpuz138_x64.sys [X] <==== UWAGA S3 cpuz143; \??\C:\Windows\temp\cpuz143\cpuz143_x64.sys [X] Toolbar: HKLM - Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll Brak pliku Toolbar: HKU\S-1-5-21-26258135-2374866134-2264547599-1000 -> Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll Brak pliku FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA FirewallRules: [{A7A7CCF8-238F-466B-86D5-BB13AF2F9FDA}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\ScanMgr.exe Brak pliku FirewallRules: [{55ACE15E-4591-4C3D-9001-8357747A6F4C}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\ScanMgr.exe Brak pliku FirewallRules: [{0F2C7AB2-CEEC-4E20-80A0-312AB73797A8}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\SCX3200\Scan2Pc.exe Brak pliku FirewallRules: [{9A2D2669-905F-478F-8D84-0F24627E9B5B}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\SCX3200\Scan2Pc.exe Brak pliku FirewallRules: [{66D06506-AB91-48A1-BDEC-D0E3244BC668}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\SCX3200\Sscan2io.exe Brak pliku FirewallRules: [{39E3DBF6-5B1B-4C4A-9770-8B7D12A27081}] => (Allow) C:\Windows\twain_32\Samsung\SCX3200\Sscan2io.exe Brak pliku FirewallRules: [{099A13CA-9FC1-4B40-9CAF-3C26CB293378}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Scan Assistant\USDAgent.exe Brak pliku FirewallRules: [{AE8E3A5D-EEE9-4C78-9AAE-FB2589645974}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Scan Assistant\USDAgent.exe Brak pliku EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). -------- Cytat Error: (06/05/2019 10:31:48 AM) (Source: WinMgmt) (EventID: 10) Ściągnij MicrosoftFixit50688.msi stąd > http://www.mediafire.com/download/6hwcm6b77098cbb/MicrosoftFixit50688.msi i go uruchom jako Administator. ----------- Cytat Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI. Podejrzewam, że to "WMI" jest uszkodzone (naprawa to nie moją głowę). jessi Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Może być w7, w8, w10, chodzi o sprawdzenie sprzętu na innym systemie. Nawet nie musi być live, np jak masz inny dysk z systemem już zainstalowanym. Dla w7 live polecam Gandalf's https://www.board4all.biz/threads/gandalfs-windows-7pe-x64-version-07-24-2018.723640/ Odnośnik do komentarza
KSU Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Wymiana procka była w zimie, może to temperatura otoczenia? Odnośnik do komentarza
jou300 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zobacz menadżer zadań obciążenie procesora i dysku.? Odnośnik do komentarza
lemu Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Problem rozwiązany! Przyczyną wyłączeń termicznych była moja nieprawidłowa (?) konserwacja lapka. Używałem sprężonego powietrza, tymczasem mój wybawca użył odkurzacza. Znajomy rurą od odkurzacza odessał z wnętrza lapka dużo śmieci (kłaki, zdechłe muszki itp.). Zasłaniał dłonią otwór wlotowy i przystawiał rurę do otworu wylotowego a potem odwrotnie. Później wykonał większość Waszych zaleceń i stwierdził, że nic istotnego nie znalazł. Potem było piwo i orzeszki. Dziękuję wszystkim za rady - sporo się z nich nauczyłem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się