EQALISER Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Dzień dobry, Muszę przeinstalować Win10. Używam Office 2007 bo mam go w oryginalnym egzemplarzu i jego możliwości wystarczją do mojej pracy. Chciałbym, aby po ponownej instalacji pod ppm pojawiały się w tym menu opcje typu "utwórz nowy plik word", "utwórz nowy plik excell" itd. Wiem, że się to wiąze z dopisaniem jakiegoś ciągu czy klucza w rejestrach... Robiłem to ale już ze dwa lata temu i kompletnie nie pamiętam. Czy może mi ktoś pomóc? Z góry bardzo dziękuję, Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Spróbujwykorzystać program ShellExView. Zlokalizuj tam te rozszerzenia powłoki - w sensie od worda i excela. https://www.nirsoft.net/utils/shexview.html Wyeksportuj klucze, usuń oryginały - zobacz czy te rozszerzenia powłoki znikną, jeśli tak, to zaimportuj dla testu klucze ponownie. Będziesz miał pewność, że to te. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się