Rostov Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Mam problem z polecanym tu rozszerzeniem uBlock Origin dla Firefoxa. Mam w nim tylko domyślny zestaw filtrów. Od razu wyłączyłem w opcjach ten dodatek dla całej domeny mojej strony opartej na WP. Mimo to pojawił się problem, bo gdy w panelu administracyjnym WP próbuję przejść z podstrony edycji pojedynczego wpisu do kokpitu, nic się nie dzieje. Jak to rozwiązać? Odnośnik do komentarza
Arm Opublikowano 18 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Jeśli dodałeś swoją domenę do reguł uBlocka, to raczej nie uBlock powoduje opisany problem. Czy sprawdziłeś działanie kokpitu przy wyłączonym uBlock w rozszerzeniach Firefox? Odnośnik do komentarza
Rostov Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 9 godzin temu, Arm napisał: Czy sprawdziłeś działanie kokpitu przy wyłączonym uBlock w rozszerzeniach Firefox? Oczywiście, że tak. Kiedy tylko wyłączę uBlocka w ustawieniach rozszerzeń FF, problem znika. Odnośnik do komentarza
Arm Opublikowano 18 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Może ten panel administracyjny/kokpit WordPressa korzysta z jakiś zewnętrznych skryptów, z poza Twojej domeny? Pytam bo do tej pory nie miałem okazji korzystać z WP. Tymczasowo w ustawieniach uBlock włącz tryb zaawansowany przez zaznaczenie "Jestem zaawansowanym użytkownikiem". Wejdź na swoją stronę, rozwiń uBlock i sprawdź czy na liście będzie coś z poza domeny. Dla przykładu na fixitpc.pl wygląda to tak: Odnośnik do komentarza
Rostov Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Tak, WordPress korzysta z podłączonych domen i zewnętrznych skryptów. Ale wszystkie związane ze swoją domeną zaznaczyłem na zielono, jak na Twoim screenie. Zresztą, przy wyłączeniu uBlocka dla całej domeny (a więc i dla tych, które są z nią powiązane) to nie powinno mieć znaczenia. Problem pozostaje nadal. Odnośnik do komentarza
Rostov Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Zrobiłem nawet pewien eksperyment i odhaczyłem WSZYSTKIE listy filtrów — to samo. Dopiero po wyłączeniu rozszerzenia działa normalnie. Odnośnik do komentarza
Arm Opublikowano 19 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 To chyba trzeba byłoby zgłosić bezpośrednio do twórców uBlock. Jednak wydaje mi się, że przy problemie globalnym znalazłoby się info w sieci, a tak tylko jeden podobny problem zgłoszony półtora roku temu: https://github.com/gorhill/uBlock/issues/2971 Wątpię, że to coś zmieni, ale dla próby usuń całkowicie rozszerzenie i zainstaluj ponownie. Jeśli masz masz dodane własne reguły, to oczywiście wcześniej zrób ich kopie/eksportuj. Możesz jeszcze sprawdzić to działanie na innej przeglądarce. uBlock Origin jest do pobrania dla Chrome, Opery oraz Edge. Odnośnik do komentarza
Rostov Opublikowano 20 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Wygląda na to, że problem wynika z przestarzałej wersji Firefoxa. Używam wersji 56.0.2, podczas gdy obecnie jest już o 10 wersji nowsza. Trudno będzie mi się jednak przestawić, bo Firefox Quantum nie obsługuje wielu starych rozszerzeń, które były dla mnie bardzo użyteczne. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się