luzacko Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jeżeli chodzi o sprawy związane z logami, to jestem laikiem. Zainstalowałem ComboFix'a, i postępowałem zgodnie z instrukcją. W załączniku przesyłam logi z ComboFix'a. Mam Windows XP Professional. Proszę o pomoc. ComboFix.txt OTL.Txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 ComboFix załatwił narzędzie systemowe msconfig - skutek uruchamiania ComboFix na modyfikowanym Windows, nie jestem też pewna co to jest ów "Paint.exe" (może to dodany do tego Windows jakiś "extras"). Z odczytu ComboFix wynika, że jest czynny rootkit. Ten log z GMER nie wygląda na pełny, tylko na preskan. OTL nie jest całkowity, brak Extras. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Driver:: qqhyhpzux File:: d:\windows\system32\jhcmxp.dll NetSvc:: qqhyhpzux Registry:: [HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List] "8424:TCP"=- [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" Plik zapisz pod nazwą CFScript.txt. Przeciągnij go i upuść na ikonę ComboFixa. 2. Jest tu także usługa Windows Update oznaczona jako poszkodowana: SRV - File not found [Auto | Stopped] -- -- (wuauserv) Start > Uruchom > regedit i z prawokliku na ten klucz: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wuauserv ... wyeksportuj go do pliku TXT (przestaw, by nie zapisało jako REG). Podaj w poście. 3. Finałowo prezentujesz: log wytworzony z działania ComboFix, eksport klucza wuauserv oraz zestaw nowych logów z OTL i GMER. Przy tworzeniu loga z OTL masz przestawić "Rejestr - Skan dodatkowy" z "Brak" na "Użyj filtrowania", by powstał log Extras. . Odnośnik do komentarza
luzacko Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Zgodnie z wytycznymi zamieszczam pliki. ComboFix.txt gmer.txt OTL.Txt wuauserv.txt Odnośnik do komentarza