gajowy Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Dziś na kilku komputerach (mniej więcej w tym samym czasie) zaobserwowałem błąd jak na poniższym zrzucie ekranu. Uniemożliwia to jakąkolwiek pracę. Okno komunikatu powraca po zamknięciu, a komputer spowalnia aż do całkowitego zawieszenia. Systemy to Windows 7 i 8.1. Ciekawe, że na żadnym z nich nie było zainstalowanego BitDefendera ani Spybot – Search & Destroy 2. W związku z tym znalezione w sieci porady dotyczące tego problemu, a polegające na podmianie pliku SDAV.dll lub odinstalowaniu S&D okazały się nieprzydatne. Wspólnym mianownikiem okazał się zainstalowany na wszystkich maszynach program AV Arcabit. Po odinstalowaniu go komunikat o błędzie przestał się pojawiać. Nie pojawia się już także w folderze C:\Windows\temp plik BitDefender Threat Scanner.dmp Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Czytaj to.......https://www.winhelponline.com/blog/fix-bitdefender-threat-scanner-dmp-error-spybot-engine/ Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Dzięki za informację. Tutaj instrukcja od firmy Arcabit: https://arcabit.pl/poradnik-26-bitdefender-threat-scanner.html Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Dzięki ale nie używam tego programu Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się