kinga Opublikowano 3 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Witam! Od paru miesięcy mam problem z myszką USB podpinaną do laptopa a mianowicie mysz świeci laserem w ustawieniach wszystko jest włączone tylko mysz wcale nie reaguje na kliknięcie i na poruszanie nią .Wejścia USB raczej nie mają z tym nic wspólnego gdyż pendrive działa . Dodam że inne myszki również nie działają podłączone pod tego laptopa , myszka podłączona pod inny laptop działa .Wybitną informatyczką nie jestem. Mam nadzieje , że ktokolwiek będzie w stanie mi pomóc . Z góry dziękuje ! Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 16 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Przepraszam, że odpisuję tak późno, miałem ostatnio niezapowiedzianą i nieplanowaną przerwę od forum z przyczyn osobistych. Sprawdż w menadżerze urządzeń czy nie masz jakiegoś konfliktu, jeśli taki konflikt będzie to od razu przy Myszce pojawi się wykrzyknik. W innym wypadku rozwiń pozycję "Mysz i inne urządzenia wskazujące" i usuń obecną mysz, następnie prawy przycisk na nazwę komputera w menadzerze urzadzen (na samej gorze listy) - > skanuj w poszukiwaniu nowego sprzętu. Powinno zainstalowac jeszcze raz sterownik i problem z mysza byc moze ustapi. Odnośnik do komentarza
kinga Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 W dniu 16.01.2019 o 22:39, Groszexxx napisał: Przepraszam, że odpisuję tak późno, miałem ostatnio niezapowiedzianą i nieplanowaną przerwę od forum z przyczyn osobistych. Sprawdż w menadżerze urządzeń czy nie masz jakiegoś konfliktu, jeśli taki konflikt będzie to od razu przy Myszce pojawi się wykrzyknik. W innym wypadku rozwiń pozycję "Mysz i inne urządzenia wskazujące" i usuń obecną mysz, następnie prawy przycisk na nazwę komputera w menadzerze urzadzen (na samej gorze listy) - > skanuj w poszukiwaniu nowego sprzętu. Powinno zainstalowac jeszcze raz sterownik i problem z mysza byc moze ustapi. Dziękuje za chęć pomocy lecz i tak działania te były bezskuteczne. Mam pewne pytanie jeśli zakupie mysz na bluetooth to ona zadziałą czy raczej też będie taki sam problem ? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Nie da się odpowiedzieć na pytanie bez znajomości przyczyny. Co to za mysz? Sprawdź w trybie awaryjnym czy sytuacja ulegnie zmianie. Można też dla testy założyć nowe konto użytkownika. To istotne, wiec zachęcam do prób. Strzelam, że zmiana portów usb byla już stosowana? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się