roy3000 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam, od dłuższego czasu przy uruchamianiu komputera wyświetla mi się komunikat: Windows defender. Nie można zainicjować aplikacji 0x80070006. Nieprawidłowe dojście. Prosił bym bardzo o pomoc, mój system do Vista Basic 32 bit. Załączam logi. Addition.txtFRST.txtShortcut.txt Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {F4FF6D4C-6194-4DBC-AEA5-4AE7F16A1458} - System32\Tasks\LaunchSignup => C:\Program Files\MyPC Backup\Signup Wizard.exe <==== UWAGA RemoveDirectory: C:\Program Files\MyPC Backup C:\Users\Radek\Desktop\GG.lnk C:\Users\Radek\Desktop\Kontynuuj instalację K-Lite Codec Pack Full.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YTD Video Downloader\YTD Video Downloader.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YTD Video Downloader\Uninstall.lnk Task: {686E4290-BC26-4BCB-A4E2-E9A7DA328040} - \Bidaily Synchronize Task[pr] -> Brak pliku <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-1623296816-2050834499-3398072067-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Radek\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe" C:\Users\Radek\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe HKU\S-1-5-21-1623296816-2050834499-3398072067-1000\...\Run: [CW] => [X] HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> c:\program files\movies app\datamngr\x64\apcrtldr.dll <==== UWAGA CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA CHR HKU\S-1-5-21-1623296816-2050834499-3398072067-1000\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA SearchScopes: HKLM -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = hxxp://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=1478&systemid=406&v=a14976-557&apn_uid=3075051958554133&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1623296816-2050834499-3398072067-1000 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = hxxp://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=1478&systemid=406&v=a14976-557&apn_uid=3075051958554133&apn_dtid=BND406&o=APN10645&apn_ptnrs=AG6&q={searchTerms} FF SearchPlugin: C:\Users\Radek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fyrtjylw.default\searchplugins\Ask.xml [2014-12-16] S4 blbdrive; \SystemRoot\system32\drivers\blbdrive.sys [X] S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X] S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X] S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X] C:\Users\Radek\AppData\Roaming\appdataFr25.bin C:\Users\Radek\AppData\Local\nsn363F.tmp.exe C:\Users\Radek\AppData\Local\Temp.dat C:\Users\Radek\AppData\Local\GG\Application.old\gg.lnk C:\Users\Radek\AppData\Local\GG\backup_8679\gg.lnk EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). ========================== Co do błędu 0x80070006 - to załóż temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/9-windows-vista/ może tam znajdzie się ktoś, kto będzie potrafił Ci pomóc. (choć z tego co widzę, to tam też jest problem z pomaganiem, brak osób pomagających) jessi Odnośnik do komentarza
roy3000 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Dziękuje za odpowiedz, spróbuje w tamtym dziale, może mi się poszczęści. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 A jeśli i tam nie uzyskasz pomocy, to spróbujesz tego: 1) utwórz punkt Przywracania Systemu, na wypadek, gdyby to nie dało pozytywnego efektu 2) Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {62A05D1E-4299-438E-899A-0BBC6823E986} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Customer Experience Improvement Program\VistaSP1CEIP => Command(1): C:\Windows\servicing\vsp1ceip.exe [2008-01-18] (Microsoft Corporation) EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
roy3000 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam. Komunikat nadal się pojawia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się