akumaharadza Opublikowano 1 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Cześć, Mój problem polega na tym, że system zawiesza się/ zamraża tylko w sytuacji gdy nie wykonuję na nim żadnych czynności. Zamrożenie zazwyczaj następuje po kilku minutach. Po tym fakcie klawiatura i kursor przestaje reagować, pomaga jedynie twardy reset komputera. Problem zaczął występować jakiś 2 tyg temu, przed wystąpieniem problemu nie były instalowane nowe programy. W międzyczasie były przeprowadzane aktualizacje windows. Pierwszy raz problem pojawił się po podłączeniu telefonu przez port USB w celu skopiowania plików (zdjęć) na hdd. Niem wiem czy to ma jakiś związek ale podaję jako dodatkową informację. Kroki jakie przeprowadziłem to skan i czyszczenie ccleaner i registry life oraz wskazówki z tego posta: https://www.drivereasy.com/knowledge/solved-windows-10-freezes-locks-up-randomly-easily/#3 Przeprowadziłem czynności opisane w pkt 3, 4, 5 i 6. Wyłączyłem również przyspieszenie sprzętowe przeglądarki. Nic nie pomogło. Proszę o wsparcie. Logi w załączniku. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 To nie jest problem wirusowy (nie masz infekcji). Załóż temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/59-windows-10/ Może tam znajdzie się ktoś potrafiący rozwiązać ten problem. Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {BD0B4E73-D25D-413B-AC61-03D4509F463D} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {959B5590-0946-46DD-B14C-182C41128906} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\wojte\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [2018-11-16] (SweetLabs, Inc) <==== UWAGA C:\Users\wojte\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3952709792-1334800467-2912014072-1001 -> DefaultScope {A04D80FD-5681-46D0-849D-59959BA07BAC} URL = EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
akumaharadza Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 5 godzin temu, jessica napisał: To nie jest problem wirusowy (nie masz infekcji). Załóż temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/59-windows-10/ Może tam znajdzie się ktoś potrafiący rozwiązać ten problem. Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Pokaż ukrytą zawartość Task: {BD0B4E73-D25D-413B-AC61-03D4509F463D} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {959B5590-0946-46DD-B14C-182C41128906} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\wojte\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [2018-11-16] (SweetLabs, Inc) <==== UWAGA C:\Users\wojte\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3952709792-1334800467-2912014072-1001 -> DefaultScope {A04D80FD-5681-46D0-849D-59959BA07BAC} URL = EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Przepraszam i dziękuję, w takim razie w tym dziale temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się