pffy Opublikowano 25 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Cześć, Przez przeglądarkę Opera/Chrome właściwie nie da się korzystać. Mianowicie "Trwa nawiązywanie bezpiecznego połączenia" trwa zdecydowanie za długo (często wyskakuje po tym timeout) - co interesujące, przez pierwsze 30/60 sekund od włączenia PC śmiga dobrze, ale potem coś.. blokuje. Co ciekawe, przeglądarka EDGE od Microsoftu nie ma takiego problemu, działa bez zarzutu. Z tego co wiem (bo ten problem nie występuje na moim prywatnym PC, tylko na siostry), że wszystko działało do momentu zainstalowania oprogramowania od IOBit Uninstaller. Czego próbowałem na systemie Windows 10 Pro: - Wyłączenie zapory systemowej - Usunięcie Antywirusa - Funkcji przywracania systemu - Czyszczenia pamięci podręcznej - Przeinstalowania przeglądarek - Skanowanie pod kątem Malware programami (MalwareBytes/AdwCleaner (obydwa programy wykryły blisko 40 potencjalnych zagrożeń, które zostały usunięte) Jakieś propozycje? Czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Może wstawisz logi z FRST Diagnostyka: ogólne raporty systemowe - Fixitpc.pl Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się