Moskid Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Witam mam problem z przeglądarką od kilku dni zamiast wyszukiwarki google mam jakąś dziwną Google custom search, próbowałem wielu sposobów na walkę z tym i jako że już nie mam pomysłu zgłaszam się do was. Pierwszy raz korzystam z pomocy takiego forum więc nie wiem od czego zacząć, co mam podać proszę pisać FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 FRST powinien zrobić trzy logi: FRST.txt, Addition.tx, Shortcut.txt. log nie jest cały. Uzupełnij to wszystko. https://pl.wikipedia.org/wiki/Google_Custom_Search może to chodzi o to powyższe? jessi Odnośnik do komentarza
Moskid Opublikowano 29 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 tylko mam problem bo FRST zawiesza się zaraz na początku działania i generuje tylko ten jeden plik (zawiesza się na etapie "Scanning Hosts:" I tak chodzi o to co jest wyżej tylko nie mogę tego wyłączyć wyświetlają mi się tam reklamy a nawet bardzo dużo reklam Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Spróbuj w Trybie Awaryjnym Cytat Tryb awaryjny Windows 10: przycisk Start > Ustawienia > Aktualizacja i zabezpieczenia > Odzyskiwanie > Uruchamianie zaawansowane > Uruchom teraz > system zrestartuje i pojawi się ekran z opcjami > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia uruchamiania > Tryb awaryjny ale przedtem: W Chrome: > Naciśnij klawisze: lewy Alt+F i kliknij przycisk Ustawienia > > w sekcji Wyszukiwanie wybierz: Zarządzaj wyszukiwarkami > > z prawokliku ustaw nową domyślną wyszukiwarkę (np. Google), > z prawokliku usuń: Google Custom Search i kliknij przycisk: Gotowe jessi . Odnośnik do komentarza
Moskid Opublikowano 29 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 w Chrome mam tylko i wyłącznie domyślną wyszukiwarkę Google i już sprawdzam w trybie awaryjnym Tryb awaryjny nic nie pomógł Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Skoro masz zniszczony System, to oczywiście logów nie zrobisz. Jeszcze spróbuj z Chrome: Uruchom Google Chrome > Naciśnij klawisze: lewy Alt+F i kliknij przycisk Ustawienia > na samym dole kliknij na ZAAWANSOWANE na samym dole kliknij na PRZYWRÓĆ ustawienia do wartości domyślnych - znaczek po prawej kliknij na Zresetuj Ustawienia. jessi Odnośnik do komentarza
Moskid Opublikowano 29 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 bez zmian dalej jest tak samo Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Trudno, pozbądź się całkowicie Chrome. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się