maniursky Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Witam od jakiegoś czasu po zalogowaniu do systemu mam czarny ekran z kursorem. Udało mi się ustalić że explorer.exe nie startuje lecz nie wiem jak to naprawić. Bardzo proszę o pomoc. Wrzucam FRST. Dziękuję i pozdrawiam.FRST.txt Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Nie jestem specjalista ale powiem Ci na własnym przykładzie. Miałem identyczny problem tj. z explorerem ale po ostatniej aktualizacji Windowsa problem sam się usunął i póki co działa bez problemu. Doraźnie możesz go sam manualnie włączyć poprzez wpisanie komendy w menadżerze urządzeń---->uruchom nowe zadanie lub wyszukanie w "Przeglądaj" w folderze Windows. Odnośnik do komentarza
maniursky Opublikowano 4 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Zaktualizowanie systemu rozwiazalo problem. Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się