motionMixxx Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Witam od kilku dni powróciły komunikaty z MBAM o wykryciu ów zagrożenia. to zagrożenie zostało wykryte dosyć dawno ale wcześniej się nic nie działo do tej pory a mianowicie notuje spadek wydajności łącza internetowego ale nie ejstem pewny czy to zagrożenie jest odpowiedzialne za takie problemy zatem postawiłem skorzystać ponownie z pomocy forum. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Nie widzę w logach żadnej infekcji. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego: HKU\S-1-5-21-3868335875-2126856471-4078960099-1001\...\RunOnce: [Application Restart #1] => C:\Windows\SysWOW64\muachost.exe [1692840 2015-08-18] (MSI)S3 GalaxyClientService; "D:\GOG Galaxy\GalaxyClientService.exe" [X]Task: {B6910E7C-8CC4-465C-A223-5B64D36A537F} - System32\Tasks\{63BEBE73-4659-4A11-AB7B-653AB03F05F2} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Intel Drivers Update Utility\unins000.exe"Task: {E7A59947-22AA-48A9-9484-0054DC0094A3} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGATask: {CF8D155B-9A53-4C47-89CC-FDFB693CA29F} - System32\Tasks\MSISW_Host => C:\WINDOWS\SysWOW64\muachost.exe [2015-08-18] (MSI)Task: {E7A59947-22AA-48A9-9484-0054DC0094A3} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGATask: {FB728A63-A1BE-4E40-9320-39EF1B5832C4} - System32\Tasks\{E1896ADC-4A41-4A6E-8D5E-44225BB6DE13} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Blizzard Uninstaller.exe" -c --lang=plPL --uid=heroes --displayname="Heroes of the Storm"C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OBS Studio\OBS Studio (32bit).lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OBS Studio\OBS Studio (64bit).lnkEmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
motionMixxx Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Dziękuje za pomoc zadanie wykonane. zatem MBAM widział coś co nie jest zagrożeniem? Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 wg mnie to pomyłkowe wykrycie. Na wszelki wypadek FRST sprawdzi te pliki na VirusTotal: Uruchom FRST. NA klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego: VirusTotal: C:\users\motionmixx\appdata\local\google\chrome\user data\default\web data; C:\users\motionmixx\appdata\local\google\chrome\user data\default\sync data\syncdata.sqlite3 Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Daj z tego "fixlog" jessi Odnośnik do komentarza
motionMixxx Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Dołączam proszony log Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 oba pliki dały wynik; 0\60 czyli żaden antywirus nie wykrył ich jako zagrożenie. https://www.virustotal.com/file/8691ea05cf3876418a6391658b1338b95262a3985f5e8d33e6bd87b2d55c453b/analysis/1532537177/https://www.virustotal.com/file/ee95390556f3c9ab5dc3faff271c6d5c9010098ea66840b42f47521969687186/analysis/1532537169/ co ciekawe: MBAM też ich nie uznał za zagrożenie! jessi Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Pliki ustawień przeglądarki Google Chrome zostały zmodyfikowane przez Adware.Elex, wymiana profilu powinna to załatwić (utracisz wszystkie dane z przeglądarki): Otwórz przeglądarkę Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Osoby > Dodaj Osobę > dodaj osobę, zaloguj się na nią, poprzednie okno sesji zamknij > wejdź ponownie w Osoby i skasuj wszystkie poprzednie profile / osoby. Po tym zabiegu ponów skan Malwarebytes i przedstaw wyniki. Dostarcz również nowy zestaw raportów FRST. Odnośnik do komentarza
motionMixxx Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Ja widocznie użyłem mało precyzji w temacie problemu powinienem był dodać ten screenshot który był wykonany wczoraj czyli przed działaniami które zleciła mi jessi a przeglądarki chrome nie posiadam już jakiś czas. postanowiłem ponownie wykonać skan MBAM i rezultat jest identyczny jak na zmieszczonym zrzucie z ekranu w poście drugim Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się