betirazz Opublikowano 30 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Witam, od pewnego czasu mam problem z wolnym działaniem systemu w czasie startu. Włącza się dość długo, a jak się włączy to muszę sporo odczekać, aby doszedł do siebie (jak na kacu). W menedżerze zadań w zakładce procesy mam informację, że dysk jest obciążony w 100%. Po kilku/kilkunastu minutach % użycia spada. Nie wiem czym to jest spowodowane, nic specjalnie nowego nie instalowałam. Być może jakiś syf (malware) się gdzieś wdarł. Dodam, że w uruchamianiu nie mam włączonych zbędnych programów. Sam czas rozruchu systemu to ~5min (zdjęcie w załączniku). Prosiłabym o pomoc w tej sprawie. Pacjent: laptop: Asus R510J procesor: Inter Core i7-4720HQ ram: 12GB system operacyjny: Windows 10 karta graficzna: Geforce GTX 950M Dołączam obowiązkowe skany FRST Z góry dziękuję za pomoc! Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 1 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Raporty nie wykazują oznak infekcji, działania kosmetyczne pomijam (bez związku z problemem). 1. Powiedz mi jak wygląda sytuacji, gdy zostanie wykonany tzw. czysty rozruch. 2. Sprawdź jak ma się sytuacji przy wyłączonym Kaspersky Internet Security podczas normalnego startu. Odnośnik do komentarza
betirazz Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 1. Czysty rozruch nic nie pomaga - nawet jak wszystko wyłączone.2. Wyłączenie ochrony Kasperky pomogło delikatnie - trochę szybciej się włącza, użycie dysku troszeczkę szybciej schodzi ze 100%. Dodam, że sprawdziłam dysk pod kątem bad sector - wszystko zdrowe edit://Wykonałam 3 kroki zalecane przy problemach w win 10 ze 100% dysku: 1) w regedit zmieniłam wartość EnableSuperfetch z 3 na 02) w services wyłączyłam : Windows search i wstępne ładowanie do pamięci3) wyłączyłam wszystkie powiadomieniaNiestety - bez pozytywnych zmian. Komp włącza sie 2 minuty do pulpitu, potem 3-4min jest dysk 100% Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się