ayh Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Witam serdecznie, Proszę o pomoc. Mam problem z czarnym ekranem po zalogowaniu się do swojego konta na win7. Po wpisaniu hasła na ekranie wyświetla się napis "Zapraszamy" i następnie pojawia się biały kursor na czarnym tle. Tak samo dzieje się w trybie awaryjnym z tym wyjątkiem, że w rogach ekranu widnieje napis "tryb awaryjny". Jedyne co działa to menadżer zadań, jednak nie mogę nic w nim zrobić ponieważ automatycznie wyskakuję błąd "menadżer zadań przestał działać" W zakładce procesy mam tylko 4 pozycje (brak explorer.exe), z internetu wyczytałem, że jest to główny winowajca. Jednak jak wcześniej wspomniałem nie mogę nic zrobić.. W załączniku przesyłam log ze skanu FRST. EDIT. Udało mi się włączyć explorer.exe przez menadżer zadań i pulpit powrócił do stanu użytkowania. Zrobiłem więc skan FRST z poziomu windowsa i wrzucam dodatkowe logi. (Rozwiązanie było jednak tymczasowe ponieważ po uruchomieniu ponownie widnienie czarny ekran a menadżer zadań przy jakiejkolwiek próbie działania przestaje działać. ) FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt FRST- za 2razem.txt Odnośnik do komentarza
ayh Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 EDIT. Nareszcie udało mi się zalogować w trybie awaryjnym z dostępem do sieci. Ktoś ma jakieś sugestie co może powodować ten problem? W logach nic nie ma ? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Brak konkretów, wpisy w Dzienniku Zdarzeń naprowadzają mnie na taką diagnostykę: 1. Proszę powiedz mi jak się ma problem, kiedy wykonasz tzw. czysty rozruch. 2. Nie zależnie od tego jaki rezultat przyniesie pkt. 1: Uruchom ShellExView, z wciśniętym CTRL zaznacz wszystkie niedomyślne wpisy (są wyróżnione na różowym tle), następnie CTRL + S i przedstaw zapisany raport (plik tekstowy) w postaci załącznika na forum. 3. Na wszelki wypadek: wykonaj diagnostykę dysku za pomocą CrystalDiskInfo i dostarcz wynikowy log (nie sądzę, że to problem Hardware, ale zdarzały się przypadki podobnych symptomów). Odnośnik do komentarza
ayh Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Wydaje mi się, że temat można zamknąć! Wczoraj usunąłem wszystkie zainstalowane aktualizacje Windowsa i o dziwo po tym zabiegu normalnie mogłem się zalogować. System działa tak jak przed pojawieniem się usterki. Pozdrawiam, i dziękuję za chęć pomocy! Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Nieaktualny Windows = tykająca bomba. Sugeruję po omacku dojść do tego, która aktualizacja powodowała ten problem. Odnośnik do komentarza
ayh Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Wiem, które aktualizacje zostały zainstalowane przed pojawieniem się problemu. Na szczęście są to tylko 3 aktualizacje. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Rozumiem. DelFix skasuje FRST. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się