Hubert95 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Witam, otóż problem w tym, że komputer zwolnił mi z dnia na dzień. Na początku zawiesił mi się explorer.exe i wyłączałem go przez wiersz poleceń, potem uruchomiłem go przez menedżera zadań. Lecz problem znowu się ponawiał gdy tylko próbowałem choćby odświeżyć pulpit. Tak więc pomyślałem że to chwilowe zwieszenie systemu, włączyłem grę(World of Tanks) która po włączeniu była nie do użytku z racji zacinającego się nawet obrazu garażu, tak samo jest gdy spróbowałem odpalić Wiedźmina 3, wczytuję zapis i nic, czekałem pół minuty aż zobaczę postać. Proszę o pomoc, myślę że to wina jakiegoś wirusa ale nie znam się na tym tak dobrze. Poniżej podaję specyfikację komputera:Wersja: Windows 10 HomeProcesor: Intel® Core i5-3350P CPU @ 3.10GHz 3.10 GHzRAM 8,00 GB64-bitowy systemKarta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050 TiW załączniku podaję logi, pozdrawiam. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza