xenobi Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Witam ostatnio przeglądając podgląd zdarzeń natknąłem się na powtarzający się błąd spowodowany przez schannel. Treść komunikatu "Został wygenerowany następujący alert krytyczny: 40. Stan błędu wewnętrznego: 252." Identyfikator zdarzenia 36888. Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Może spakujesz pliki dziennika i podeślesz. Z tego co napisałeś niewiele wynika. Odnośnik do komentarza
xenobi Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Ogólnie to zdarzenie jest mało opisane w internecie wiadomo mi tylko że spowodowane jest błędem w szyfrowaniu TLS.Dołączam plik dziennika podczas wysyłania wyświetlił mi się błąd że nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików więc zmieniłem rozszerzenie pliku z evtx do txt aa.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 31 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Tego się nie da odczytać. Zrób logi z FRST https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
xenobi Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Logi z FRST FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 https://support.microsoft.com/en-sg/help/3096960/the-description-for-event-id-in-source-cannot-be-found-event-message-i Odnośnik do komentarza
xenobi Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Ta solucja na stronie microsoftu chyba nie pomoże Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się