Qhorin Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Mam problem na wejście na niektóre strony, za każdym razem jak chcę na takowe się dostać wyskakuję komunikat "one more step please complete the security check to access" np; - hxxps://www.gwentdb.com - hxxps://fili.tv - htxxs://zalukaj.com Na fili nie wyświetlają mi się filmy tak samo jak na zalukaj i ogólnie przeszkadza ciągłe wciskanie przycisku "nie jestem robotem", jest to pewnie spowodowane jakąś infekcją komputera więc podaje logi: Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 System jest zainfekowany, szkodnik uruchamia się jako alternatywna powłoka Windows. Operacje do przeprowadzenia: 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-3276139969-1455258867-2993420445-1000\...\Winlogon: [shell] explorer.exe,"C:\ProgramData\hssad\ddfsf.exe" Task: {2EE0639C-71C5-4614-B579-3670C0F3A455} - System32\Tasks\UpdateChecker => C:\Users\BlackBOX\AppData\Roaming\taskmg.exe S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [X] S3 NTIOLib_1_0_C; \??\D:\NTIOLib_X64.sys [X] MSCONFIG\startupreg: uTorrent => "C:\Users\BlackBOX\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZED ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku] FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku] C:\ProgramData\hssad C:\Users\BlackBOX\AppData\Local\Temp* C:\Users\BlackBOX\Desktop\Nowy folder\GeForce Experience.lnk cmd: netsh advfirewall reset Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Google Chrome z adware: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > sekcja Ustawienia > Wygląd i kliknij w napis "Pokaż przycisk strony startowej" > przełącz na opcję "Niestandardową" i usuń adres feed.helperbar.com. Ustawienia > sekcja Ustawienia > Po uruchomieniu > Otwórz konkretną stronę lub zestaw stron > usuń adres feed.helperbar.com. W pasku adresów wklep chrome://extensions i ENTER. Odinstaluj Video Downloader professional (wątpliwe rozszerzenie, producent powiązany z aktywnościami adware). 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Qhorin Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Wszystko zrobione punkt po punkcie, problem występuje nadal. Fixlog.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Infekcja pomyślnie usunięta, co nie oznacza, że komunikat zniknie od razu. To zabezpieczenie po stronie serwera i komunikat będzie wysytępował dopóki IP jest na czarnej liście. Nic w tej kwestii nie da się więcej zrobić poza odczekaniem na automatyczne zdjęcie blokady lub zgłoszeniem problemu dostawcy Netia. Kolejne kroki: 1. Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj z dysku folder C:\FRST, by kwarantanna nie była wykrywana w skanie zadanym poniżej. 2. Przeprowadź pełne skanowanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware. Dostarcz raport ze skanu, o ile coś zostanie wykryte. Odnośnik do komentarza
Qhorin Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Usunąłem folder jak i przeprowadziłem skan programem adwcleaner, program nie wykrył żadnych infekcji. Chciałbym jeszcze dodać że kiedyś przez stronę projecthoneypot.org dodałem się do "whitelist" tyle że problem znikł na około 2 tygodnie, po czym wrócił i właśnie dlatego piszę w tej sprawie. Wielkie dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Usunąłem folder jak i przeprowadziłem skan programem adwcleaner, Podałam inny program do skanu: Malwarebytes Anti-malware, a nie AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się