Slavoo Opublikowano 13 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Dzień dobry. Ostatnio mam problemy z Firefox. Od czasu do czasu, częściej niż rzadziej przeglądarka zamula. Nawet kliknięcie w nową kartę [+] muszę chwilę czekać aż się pojawi. Podobnie jest po kliknięciu w jakiś link na stronie, który otwiera się w nowej karcie lub osobnym oknie. Nie wiem czy jakiś proces działa w tle, który powoduje problemy. Dodaję wymagane logi i proszę o pomoc. Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Temat przenoszę do działu Software, to nie jest problem infekcji. Z raportów FRST nic nie wynika pod kątem problemu, a w Firefox nie widać nic szczególnego: FireFox: ======== FF ProfilePath: C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default [2018-03-13] FF user.js: detected! => C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\user.js [2017-08-02] FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default -> hxxp://google.pl FF Extension: (NetVideoHunter) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\netvideohunter@netvideohunter.com [2017-11-28] [Legacy] FF Extension: (Download Status Bar) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{6c28e999-e900-4635-a39d-b1ec90ba0c0f}.xpi [2018-01-11] [Legacy] FF Extension: (Easy Youtube Video Downloader Express) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{b9acf540-acba-11e1-8ccb-001fd0e08bd4}.xpi [2018-02-19] FF Extension: (Adblock Plus) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2018-02-19] Mozilla Firefox 56.0 (x86 pl) (HKLM\...\Mozilla Firefox 56.0 (x86 pl)) (Version: 56.0 - Mozilla) Sugestie: - Sprawdź czy nastąpią zmiany po wyłączeniu osłony web w AVG. - Sprawdź czy Adblock Plus nie przetwarza zbyt dużej ilości filtrów oraz czy pomoże zamiana na uBlock Origin. - Sprawdź czy problem występuje na czystym rozruchu Firefox: menu Pomoc > Uruchom ponownie z wyłączonymi dodatkami - Sprawdź czy pomoże reset Firefox (zakładki i hasła nie zostaną naruszone): menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. - Zaktualizuj Firefox. Wg FRST masz zainstalowaną wersję 56, podczas gdy najnowsza to Firefox 59. Odnośnik do komentarza
Slavoo Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Dziękuję Ci bardzo za sugestie. FF56 mam dlatego że 59 jeszcze bardziej zamula. Resztę posprawdzam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się