Skocz do zawartości

Zamulanie w przeglądarce, problemy z wydajnością


Slavoo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Ostatnio mam problemy z Firefox. Od czasu do czasu, częściej niż rzadziej przeglądarka zamula. Nawet kliknięcie w nową kartę [+] muszę chwilę czekać aż się pojawi. Podobnie jest po kliknięciu w jakiś link na stronie, który otwiera się w nowej karcie lub osobnym oknie. Nie wiem czy jakiś proces działa w tle, który powoduje problemy.

 

Dodaję wymagane logi i proszę o pomoc.

 

Shortcut.txt

Addition.txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Software, to nie jest problem infekcji. Z raportów FRST nic nie wynika pod kątem problemu, a w Firefox nie widać nic szczególnego:

 

FireFox:
========
FF ProfilePath: C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default [2018-03-13]
FF user.js: detected! => C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\user.js [2017-08-02]
FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default -> hxxp://google.pl
FF Extension: (NetVideoHunter) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\netvideohunter@netvideohunter.com [2017-11-28] [Legacy]
FF Extension: (Download Status Bar) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{6c28e999-e900-4635-a39d-b1ec90ba0c0f}.xpi [2018-01-11] [Legacy]
FF Extension: (Easy Youtube Video Downloader Express) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{b9acf540-acba-11e1-8ccb-001fd0e08bd4}.xpi [2018-02-19]
FF Extension: (Adblock Plus) - C:\Users\Komp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\a1bxk7g1.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2018-02-19]

Mozilla Firefox 56.0 (x86 pl) (HKLM\...\Mozilla Firefox 56.0 (x86 pl)) (Version: 56.0 - Mozilla)

 

Sugestie:

- Sprawdź czy nastąpią zmiany po wyłączeniu osłony web w AVG.

- Sprawdź czy Adblock Plus nie przetwarza zbyt dużej ilości filtrów oraz czy pomoże zamiana na uBlock Origin.

- Sprawdź czy problem występuje na czystym rozruchu Firefox: menu Pomoc > Uruchom ponownie z wyłączonymi dodatkami

- Sprawdź czy pomoże reset Firefox (zakładki i hasła nie zostaną naruszone): menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox.

- Zaktualizuj Firefox. Wg FRST masz zainstalowaną wersję 56, podczas gdy najnowsza to Firefox 59.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...