taxiarz Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Witam,Mam problem z komputerem stacjonarnym. Upload powinien wynosić 8-10 Mbitów, a jest około 2 Mbity. Sprawdzana sieciówka pod Ubuntu LiveCD, prędkość około 8-9 Mbitów.Proszę o sprawdzenie logów FRST. Addition.txt FRST.txt Edytowane 6 Marca 2018 przez Rucek Drobna korekta tytułu. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Nie jestem pewny niektórych wpisów w Harmonogramie zadań. Usunę je, a pliki docelowe dam do analizy w serwisie VirusTotal.Oprócz tego: sprzątam system z resztek po oprogramowaniu. Zajmiemy się również nieaktualnymi danymi w Centrum Zabezpieczeń (Panda widnieje jako bieżący program, a zainstalowany jest ESET). Nie wiem jak to będzie miało się do połączenia - niewykluczone, że to ESET opóźnia upload. Temat po diagnostyce przeniosę do Sieci. 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:ContextMenuHandlers1: [AcShellExtension.AcContextMenuHandler] -> [CC]{2E7A2C6C-B938-40a4-BA1C-C7EC982DC202} => -> Brak plikuContextMenuHandlers1: [ESET Smart Security - Context Menu Shell Extension] -> [CC]{B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak plikuContextMenuHandlers6: [ESET Smart Security - Context Menu Shell Extension] -> [CC]{B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => -> Brak plikuContextMenuHandlers1: [WinRAR] -> [CC]{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} => -> Brak plikuContextMenuHandlers6: [WinRAR] -> [CC]{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} => -> Brak plikuContextMenuHandlers6: [unlockerShellExtension] -> [CC]{DDE4BEEB-DDE6-48fd-8EB5-035C09923F83} => -> Brak plikuTask: {81467EC4-1201-4353-8B82-6C623B7442ED} - \DealPly -> Brak pliku Task: {B0F4DD0B-A539-4632-83E0-35F3E07A0375} - System32\Tasks\obrapquru => C:\Windows\system32\rundll32.exe "C:\Windows\system32\riched32Q.dll",VirpsTask: C:\Windows\Tasks\obrapquru.job => rundll32.exe C:\Windows\system32\riched32Q.dllFile: C:\Windows\system32\riched32Q.dllVirusTotal: C:\Windows\system32\riched32Q.dll HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [14810] => c:\progra~2\mslpli.exeFile: c:\progra~2\mslpli.exeVirusTotal: c:\progra~2\mslpli.exeHKLM\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 1HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1HKU\S-1-5-21-2950158651-1325095086-3268382461-1003\...\Policies\Explorer: [TaskbarNoNotification] 1HKU\S-1-5-21-2950158651-1325095086-3268382461-1003\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2950158651-1325095086-3268382461-1003 -> DefaultScope {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2950158651-1325095086-3268382461-1003 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X]Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zresetuj komponenty nieaktualnych danych z Centrum zabezpieczeń. Kliknij klawisz + R > Wpisz frazę services.msc > kliknij ENTER. Na liście usług odnajdź Instrumentacja zarządzania Windows > kliknij na nią > z panelu bocznego wstrzymaj jej działanie. Przejdź do lokalizacji C:\WINDOWS\system32\WBEM\Repository i skasuj jej zawartość. Ponownie przejdź do Instrumentacja zarządzania Windows i uruchom usługę. Uruchom ponownie komputer. 3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware (wykryje komponenty KMSpico). Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i koniecznie brakującym Shortcut. Dołącz też plik Fixlog. Odnośnik do komentarza
taxiarz Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Dałem napraw frst, po restarcie od 15 minut jest ciągle "Zapraszamy". Tak ma być? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Dałem napraw frst, po restarcie od 15 minut jest ciągle "Zapraszamy". Tak ma być? Jak wygląda sytuacja teraz? ------ Zauważyłem, że zdublowałeś tematy - KLIK. Czy skrypt był powtarzany? Nie widzę błędów w moim skrypcie (zresztą na tamtym forum pomocnik zadał skrypt bardzo podobny do mojego), być może to był efekt tymczasowy? Jeszcze się skonsultuje. Odnośnik do komentarza
taxiarz Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Po 30 minutach wykonany został reset. Uruchomił się system, ale posypała się zapora systemu windows, centrum bezpieczeństwa. Wszystko naprawione. Po usuwaniu infekcji upload wzrósł do maxa. Instrukcja punktu 2 wykonana. Bez punktu 3. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Uruchomił się system, ale posypała się zapora systemu windows, centrum bezpieczeństwa. Wszystko naprawione. mpsdrv => Usługa "Zapora systemu Windows" nie jest uruchomiona. MpsSvc => Usługa "Zapora systemu Windows" nie jest uruchomiona. To już było od początku, ale myślałem, że to domyślny twór ESET. Pokaż raport Farbar Service Scanner (FSS). Wszystko naprawione. Po usuwaniu infekcji upload wzrósł do maxa. Instrukcja punktu 2 wykonana. Bez punktu 3. Proszę wykonać pkt. 3 i pkt. 4. Odnośnik do komentarza
taxiarz Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Fixlog.txt po skanowaniu FRST już nie mam, kolega usunął. Niestety. Ale mam kolejne logi. W załączeniu. Addition.txt FRST.txt FSS.txt LOG_malwarebytes.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Usługi wyglądają OK.Zagrożenia wykryte przez Malwarebytes daj do kasacji. Czy wszystko jest już w na pewno porządku? Odnośnik do komentarza
taxiarz Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Wszystko w porządku. Zagrożenia w malwarebytes dam do usunięcia. Dziękuję serdecznie za pomoc! Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 8 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Miło mi to słyszeć. Na koniec zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się