ArturJ11 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Cześć Proszę o pomoc, nie mogę nic ściągnąć z Internetu (plików ze stron, załączników z e-maili).Gdy próbuję, to pojawia sie pasek na dole , mam do wyboru zainstaluj lub zapisz.Gdy wybieram zapisz, plik się zaczyna ściągać.Jak się ściągnie, to od razu wyskakuje komunikat "Plik xxxxxxx zawieral wirusa i zostal usunięty". Mam Windows 10 i przeglądarkę IE. Próbowałem ściągać bezpieczne pliki, m.in.AVG Tune up ze strony https://www.avg.pl/pobierz/avg_tuhMalwarebytes anti-malware ze strony https://pl.malwarebytes.com/ Nie mogę też ściągać załączników z e-maili. pozdrawiamArtur PS: Próbowałem też ściągnąć oprogramowanie do diagnostyki, ale bezskutecznie (komunikat "Plik FRST.exe zawierał wirusa i został usunięty.") Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Założyłeś temat na innym forum bez powiadomienia. Zresztą, tamte "porady" to nawet trudno skomentować (niepotrzebne działania - to problem infekcji). Jeśli zdecydujesz się na nasze forum to przejdź do Trybu awaryjnego z dostępem do Sieci i spróbuj wykonać raporty FRST. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Dziękuję za reakcję. Założyłem temat na innym forum, bo zależy mi na rozwiązaniu, a nie wiem kto się odezwie i na ile będą to zrozumiałe dla mnie porady. Wieczorem spróbuję wykonać raporty FRST. pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Założyłem temat na innym forum, bo zależy mi na rozwiązaniu, a nie wiem kto się odezwie i na ile będą to zrozumiałe dla mnie porady. Tylko co z czasem osób, które zdecydują się rozpisać profesjonalne instrukcje, a okaże się, że było to niepotrzebne, bo zrezygnowałeś z danego forum? W takim razie czekam na raporty, rozumiem, że z tamtego forum zrezygnowałeś - powiadom o tym, by nikt nie zaczął prowadzić pomocy na marne. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 w załączeniu pliki PS: Włączyłem tryb awaryjny z obsługą sieci, ale nie wykryło mi sieci - mam nadzieję, że to przekłamało raportów. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 To definitywnie infekcja Trojan.Netwird (rozpoznałem w oparciu o budowę infekcji), ale widoczny jest również niecieszący się dobrą renomą ByteFence, który zostanie odinstalowany. Skrypt ściągnie założone przez infekcje blokady aplikacji zabezpieczających i widoczny plik tej gadziny. Niestety nie jestem w stanie przeprowadzić całościowej dezynfekcji ręcznie, gdyż oprócz charakterystycznych kluczy / plików Trojan tworzy również losowo generowane lokalizacje. Oprócz tego czyszczę system z resztek po oprogramowaniu m.in po przeglądarce Mozilla FireFox i kasuje martwe wpisy / skróty / opróżniam systemowy kosz.Na zakończenie (a najlepiej zrobić to na urządzeniu, na którym na pewno nie ma infekcji) wymagana jest prewencyjna zmiana hasła we wszystkich serwisach logowania (gdyż Trojan zdolny jest je wykraść - toteż świadczy o tym, że nie powinny być prowadzone na tym urządzeniu żadne logowania / transakcje do czasu uznania systemu za czysty). Z POZIOMU TRYBU AWARYJNEGO: 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers1: [AVG Shredder Shell Extension] -> {4858E7D9-8E12-45a3-B6A3-1CD128C9D403} => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\SDShelEx-x64.dll -> Brak plikuContextMenuHandlers4: [AVG Disk Space Explorer Shell Extension] -> {4838CD50-7E5D-4811-9B17-C47A85539F28} => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\DseShExt-x64.dll -> Brak plikuContextMenuHandlers4: [AVG Shredder Shell Extension] -> {4858E7D9-8E12-45a3-B6A3-1CD128C9D403} => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\SDShelEx-x64.dll -> Brak plikuContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak plikuTask: {192C872A-4291-4519-BCEB-DA9FE84A28EC} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku IFEO\avcenter.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\avgsvca.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\avguard.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\avguix.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\avp.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\bdagent.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\ccuac.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\ComboFix.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\egui.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\hijackthis.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\keyscrambler.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\mbam.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\McSACore.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\MpCmdRun.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\MSASCui.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\MSASCuiL.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\MsMpEng.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\msseces.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\saUI.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\spybotsd.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\TuneUpUtilitiesApp64.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\TuneUpUtilitiesService64.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\wireshark.exe: [Debugger] nsjw.exeIFEO\zlclient.exe: [Debugger] nsjw.exeC:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\msconfig.iniBHO: McAfee WebAdvisor BHO -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\x64\mcieplg.dll => Brak plikuBHO-x32: McAfee WebAdvisor BHO -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll => Brak plikuHandler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll Brak plikuS2 TuneUp.UtilitiesSvc; "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe" [X]S3 TuneUpUtilitiesDrv; \??\C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesDriver64.sys [X]S3 mfesapsn; \??\C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\mfesapsn.sys [X]S2 McAfee SiteAdvisor Service; "C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe" [X]C:\Users\Lenovo\Desktop\Assassins Creed IV - Black Flag.lnkC:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\McAfee WebAdvisor.lnkDeleteKey: HKCU\Software\MozillaDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.orgDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPluginsC:\Users\Lenovo\AppData\Local\MozillaC:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\MozillaC:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\ProfilesCMD: netsh advfirewall resetPowershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.2. Przejdź do lokalizacji C:\Program Files\ByteFence i z jej poziomu spróbuj uruchomić plik deinstalacyjny (nazwa zbliżona do uninstall.exe). 3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Wszystkie detekcje przenieś do kwarantanny. Koniecznie dostarcz raport z tej akcji. 4. Dostarcz raport Farbar Service Scanner (FSS).5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik Fixlog. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 dzięki, jestem teraz poza domem, ale postaram się to wszystko wykonać wieczorem już wróciłem, wykonałem wszystkie działania, w załączeniu raporty Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 A gdzie raporty, o które prosiłem w pkt. 5? Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 przepraszam, nie doczytałem, już załączam Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Całość pomyślnie wykonana. Wygląda na to, że infekcja zdjęta, ale jeszcze powstrzymaj się z logowaniem do serwisów / transakcjami. 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{38292D30-802C-45A4-A3BF-B1D4BB5D4C03}\SupportTasks\0\Spore.com.lnk File: C:\Users\Lenovo\Documents\MOOBBA5.tmp C:\ProgramData\ByteFence CMD: dir /a "C:\Program Files"CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)"CMD: dir /a "C:\Program Files\Common Files\System"CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)\Common Files\System"CMD: dir /a C:\ProgramDataCMD: dir /a C:\Users\Lenovo\AppData\LocalCMD: dir /a C:\Users\Lenovo\AppData\LocalLowCMD: dir /a C:\Users\Lenovo\AppData\RoamingReg: reg add HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Schedule /v Start /t REG_DWORD /d 0x2 /fReg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Schedule /s Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę w katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zastosuj McAfee Consumer Product Removal (MCPR) w celu pozbycia się resztek po wcześniejszej instalacji produktów McAfee. 3. Uruchom Norton Power Eraser. Wybierz Scan for Risk. Rozpocznie się skanowanie poprzedzone restartem, czekaj cierpliwie, nie przerywaj go. Jeśli coś zostanie wykryte to niczego nie usuwaj, a dostarcz zrzut ekranu, na którym widać zagrożenia. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 ad 1 - uruchomiłem FRST - plik fixlog w załaczeniu ad 2 - nie udało mi się uruchomić Mcafee - komunikaty błędów w załączeniu ad 3 - nie udało mi się uruchomić Nortona - komunikaty błędów w załączeniu Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Hm, z poziomu jakiego trybu uruchomiłeś oba narzędzia? Tymczasowo zamień Norton Power Eraser na Zemana AntiMalware Free. Podobnie jak wcześniej - jeśli coś zostanie wykryte to nic nie usuwaj, a dostarcz raport. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Cześć, wczoraj uruchomiłem te programy z trybu normalnego. Przed chwilą spróbowałem uruchomić je z trybu awarynego z obsługą sieci - nadal nie działały. Program Zemana nie chciał się zainstalować w trybie awaryjnym, ale zainstalował się w trybie normalnym. - przeskanowałem kompuer, ale nic nie znalazł - komputer jest czysty, dostałem gratulacje Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Cześć, wczoraj uruchomiłem te programy z trybu normalnego. Przed chwilą spróbowałem uruchomić je z trybu awarynego z obsługą sieci - nadal nie działały. - Norton Power Eraser "Error getting system path" oznacza brak detekcji systemu operacyjnego (czyli jakby dysk nie rozpoznany). Nic konkretnego na Google poza wzmianką, że ten błąd może występować na konfiguracjach RAID. Nie przejmowałbym się tym. - Narzędziem McAfee również bym się nie zamartwiał, bo i tak prawie nic nie ma od McAfee w logu, tylko drobne foldery na dysku, co można usunąć ręcznie. Apropo: końcowe doczyszczenie pustych wpisów: Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: HKLM-x32\...\Run: [Tv-Plug-In] => "C:\Program Files (x86)\Tv-Plug-In\Tv-Plug-In.exe" nogui S2 NVDisplay.ContainerLocalSystem; "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe" -s NVDisplay.ContainerLocalSystem -f "C:\ProgramData\NVIDIA\NVDisplay.ContainerLocalSystem.log" -l 3 -d "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\plugins\LocalSystem" Task: {10B9610D-6120-42A6-9368-5B5EE5B32790} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1517600403 => C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe Task: {2C06C318-6968-41A0-A259-C570959052ED} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe Task: {9381AFF5-53C9-4898-A0FE-9E2F7DDD5F72} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe Task: {A5F19CED-1163-4D9E-90DC-FCCA16A3C9A1} - System32\Tasks\BlockchainResearchToolsSvc => C:\Program Files (x86)\BRTSvc\BRTSvc.exe 2018-02-02 20:39 - 2018-02-03 20:53 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\McAfee 2018-02-02 20:39 - 2018-02-02 20:39 - 000000000 ____D C:\ProgramData\McAfee Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę w katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz go już dostarczać. Program Zemana nie chciał się zainstalować w trybie awaryjnym, ale zainstalował się w trybie normalnym. - przeskanowałem kompuer, ale nic nie znalazł - komputer jest czysty, dostałem gratulacje Tak - instalacja powinna odbyć się z poziomu Trybu awaryjnego. Skoro nic nie jest już wykrywane, a nie zgłaszasz żadnych problemów to będziemy kończyć. Na koniec zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
ArturJ11 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 SUUUUPER :D Wszystko się udało. Ściąganie jest już możliwe. Miszel03, dziękuję serdecznie w imieniu swoim i syna, którego komputer naprawiliśmy dzięki twojej pomocy. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Jeszcze tylko przypomnę to co pisałem na początku: proszę zmienić prewencyjnie hasła we wszystkich serwisach logowania. Odnośnik do komentarza
snaper Opublikowano 22 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Witam, mam taki sam problem jak "ArturJ11" czy mogę prosić o pomoc ? scan z frst w załączniku taki błąd wyskoczł podczas skanowania ale skanowanie zostało ukończone. FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 U Ciebie jest inna infekcja. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\bd_js_config.js [2019-10-17] <==== UWAGA (Linkuje do pliku *.cfg) FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\bd_config.cfg [2019-10-17] <==== UWAGA Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} FirewallRules: [{C876D0C8-0354-434E-854F-451EB3EB7494}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1E10\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{BD426DD6-1D7C-494F-AF10-04FA7030BF35}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1E10\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{CFE28938-F549-4B00-85DE-678A4CD306B4}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS16BE\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{CCD72B1A-C4A0-4C15-99B1-D77C9A13D45A}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS16BE\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{2465DBB1-F0D4-44ED-82A1-4405CDB40AF4}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1EE7\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{D692CBB0-504F-4A08-96A2-0E43B5A3CD95}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1EE7\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{66D261DA-2C11-49BF-8664-EA4A3429BFF7}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1CF7\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{E0868C64-E3B0-4C37-A942-23FB8FAC8004}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS1CF7\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{C3A16F3F-4A5C-4CBB-8752-1BD8B5D76E8E}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS7AF2\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{FCD35E71-0894-4C52-8128-DEB1BF3E0874}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS7AF2\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{FA164E7C-A0BD-45F5-BC94-8C2780972DB9}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS7A6F\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{B0F47C05-F179-4245-B261-1B3A7A44B755}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS7A6F\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{280286AC-0AC6-436A-8097-B9C09A4CCF76}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS6625\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{4D4B6745-D48B-4032-87D8-A54361CB5477}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS6625\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{CD608E1A-158F-4397-B2A9-37FED090DD90}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS0C30\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{47D0095C-A78B-46D7-A39D-F3D83E6B2C89}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS0C30\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{26F1D596-8993-4011-946B-2CA784D31050}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS6706\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{49BAA371-95E4-4AF2-9E05-803165DF0229}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS6706\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{310999C8-70D3-4594-B699-82E4A0A3F705}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS58CC\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku FirewallRules: [{827DD780-64A7-4A55-A8AD-3D26AECCCCCD}] => (Allow) C:\Users\KingTravelPc1\AppData\Local\Temp\7zS58CC\HPDiagnosticCoreUI.exe Brak pliku 2019-03-08 10:50 - 2019-03-08 10:50 - 000000726 _____ () C:\Program Files\LMIR0977F001.tmp.bat 2019-03-08 10:50 - 2019-03-08 10:50 - 000000522 _____ () C:\Program Files\LMIR0977F001.tmp_r.bat EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). ----------- Cytat Error: (11/22/2019 10:17:25 AM) (Source: WinMgmt) (EventID: 10) (User: ) Description: Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected. Ściągnij MicrosoftFixit50688.msi stąd > http://www.mediafire.com/download/6hwcm6b77098cbb/MicrosoftFixit50688.msi i go uruchom jako Administator. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się