Chrystiano Opublikowano 19 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Dzień Dobry Mam komunikat na laptopie "System windows nie może odnaleźć pliku. Upewnij się że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Wyskakuje on po włączeniu Adwcleaner i FRST, więc logów nie mogę stworzyć. Nie działa również aktualizowanie bazy danych antywirusa Reszta programów działa, typu microsoft word, programy diagnostyczne itp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Chrystiano Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Udało się wysłać logi dzięki temu, że odinstalowałem program AVG. Ale mam jeszcze inny problem. Po zainstalowaniu oprogramowania WINDOWS 10 od początku nie działa funkcja wyszukiwania ("lupa" na pasku zadań obok "startu"). Co można z tym zrobić? Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 19 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Zasady działu - uzupełnij logi proszę - mają być 3 logi z FRST, Do tego - nie do końca rozumiem: "Po zainstalowaniu oprogramowania WINDOWS 10" - przeinstalowałeś system, sterowniki? Log z AdwCleaner też by się przydał... Jak normalnie nie możesz zrobić logów z FRST - to spróbuj w trybie awaryjnym. Odnośnik do komentarza
Chrystiano Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Mój błąd, zapomniałem o 3 logu. Nic nie było przeinstalowywane. Windows od dawna miał problem z lupa do wyszukiwania. Jedyne co wczoraj zrobiłem to odinstalowalem AVG który blokował inne antywirusy i program FRST, dlatego problem ustąpił z błędem,który cytowałem wyżej. Logu z Adwcleaner nie wklejam, ponieważ, nie znalazł infekcji. FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Jedyne co wczoraj zrobiłem to odinstalowałem AVG który blokował inne antywirusy i program FRST, dlatego problem ustąpił z błędem, który cytowałem wyżej. AVG powodował już kiedyś taki problem, ale coś nie mogę znaleźć tego tematu. Sugeruję wymienić go na inne oprogramowanie zabezpieczające. Raporty nie wykazują oznak infekcji, a co za tym idzie temat przenoszę do działu Windows 10, gdzie będzie prowadzona dalsza pomoc. W spoilerze zadaję drobną kosmetykę do wykonania (kasacja martwych wpisów / zanieczyszczonego pliku Hosts / resztek po oprogramowaniu, m.in po przeglądarce Mozilla FireFox). Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku Task: {3F04A626-A33D-4096-8802-3C582666D58F} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku SearchScopes: HKU\S-1-5-21-659809927-3005934564-2642407563-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = BHO: Brak nazwy -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> Brak pliku DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Jagoda\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Jagoda\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Jagoda\AppData\Roaming\Profiles Hosts: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Po zainstalowaniu oprogramowania WINDOWS 10 od początku nie działa funkcja wyszukiwania ("lupa" na pasku zadań obok "startu"). Usługa Windows Search jest włączona? Sprawdź to. 1. Kliknij klawisz + R > wpisz frazę services.msc i kliknij ENTER > na liście usług odnajdź Windows Search > z prawokliku Właściwości > w sekcji Typ uruchomienia zmień na Automatyczny > kliknij Zastosuj i OK. 2. Zrestartuj system i sprawdź efekty. Odnośnik do komentarza
Chrystiano Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Fix wykonany. Lupa nadal nie działa, jedyna poprawa jest taka, że po kliknięciu w lupę wyskakuje okno do wpisywania, ale nie da się nic tam wpisać(jakby zablokowane), wcześniej w ogóle to okno nie wyskakiwało. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się