kamkow Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Witajcie, Problem mam następujący: od jakiegoś czasu po uruchomieniu komputera po połączeniu z siecią nie można połączyć się z internetem. Połączenie jest nawiązywane, jednakże nie działa internet (na pasku zadań na symbolu wifi jest żółty znaczek). Trwa to około 15 minut i wszystko wraca do normy. Problem rozwiązuje się również, jeśli zrestartuję komputer, wtedy internet działa od razu po włączeniu. Sieć jest obojętna, próbowałem już kilku. Kompletnie nie wiem czego to może być objaw, zwłaszcza że nie grzebałem w żadnych ustawieniach sieciowych. W załączeniu log. net-log.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 10 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Zrobiłeś log, gdy z netem wszystko było okej.... Niemniej zobacz czy sieć samoistnie nie przełącza się na inną, zastosuj się do porady w filmiku - zapomnij wszystkie poza jedną, swoją własną: Najlpierw piszesz, ze nie działa po włączeniu, a potem, że jak się odpali ponownie to działa.... przecież to sprzeczność . Odnośnik do komentarza
kamkow Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Niestety podany wyżej sposób nie pomógł, problem dalej występuje. Może źle się wyraziłem, chodzi o to, że gdy wyłączę komputer, a potem go włączę, jest połączenie z siecią, ale bez internetu. Ponowne wyłączenie i włączenie komputera problem rozwiązuje. Kolejne wyłączenie i znowu internet nie działa. Problem występuje jakby "co drugie" włączenie. Czasami również wtedy, gdy komputer przejdzie w stan hibernacji i po jego wybudzenie problem jest znowu, aczkolwiek nie jest to regułą. Po ok. 15 minutach internet zaczyna działać. Mam nadzieję, że teraz lepiej to nakreśliłem. Załączam również prawidłowy (mam nadzieję) log. net-log.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 12 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Tak, na tym logu faktycznie widać, że internet nie działa. Moja wiedza o sieciach jest dość podstawowa, niemniej na początek bym próbował wyłączyć Teredo Tunneling Pseudo-interface zgodnie z instrukcja w linku. To na początek, można też spróbować w dalszej kolejności wyłączyć protokół ipv6 w ramach testu, żeby się upewnić czy to nie on jest winowajcą. Odnośnik do komentarza
kamkow Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Wyłączenie Teredo nie dało żadnych widocznych rezultatów. Czy powinienem to teraz włączyć? Co do ipv6 - spróbuję, chociaż instrukcja na stronie M$ jest trochę niejasna, więc mam nadzieję, że nic nie spsuję. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 13 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 A przywracałeś router do ustawień fabrycznych? Wiem, że problem wygląda na czysto systemowy, ale warto by było sprawdzić. Odnośnik do komentarza
kamkow Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Spróbowałem, dalej bez zmian. Zresztą tak jak pisałem wcześniej - próbowałem z kilkoma sieciami (np. hotspotem z komórki) i nie było różnicy. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 16 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Czy w trybie awaryjnym z obsługą sieci też jest taki problem? Sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza
SmOkPl Opublikowano 2 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 A tak z ciekawości, jakby wyłączyć połączenie lokalne 4 i zostać na samym Wifi? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się