Zuberson Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc, może wy pomożecie mi coś zdziałać zanim podejmę się kontaktu z dostawcą, którym jest plus. Ostatnio, już nie ostatnio, lecz od jakiś 3 miesięcy mam problem z internetem. Prędkość ściągania to marne 100kb/s (gdy ściągam cokolwiek z internetu muszę czekać wieczność w celu skutku), przy czym kiedyś prędkość wynosiła ok. 3mb/s (przypuszczam, że domyślnie mam 5, z dostawcą, lecz nie jestem pewien). Ciągłe utraty pakietów, mój ping w przypadku gier online szaleje, że nie mogę nic zrobić, skaczę cały czas w granicach 100-400, nigdy, ale to nigdy nie jest stały. Proszę Was o pomoc, gdyż nie wiem co mam robić. Może uda się odkryć coś w logach, dlatego zamieszczam net-log. Dziękuje i pozdrawiam! net-log.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Netlog nie pomoże w kwestii marnego internetu, to raczej narzędzie do diagnostyki, gdy internet w ogóle nie działa. Zrestartuj router, zobacz w monitorze zasobów czy jakieś systemowe/niesystemowe procesy nie ciągną internetu - w sensie nie pobierają czegoś bądź nie wysyłają. Jeśli wszystko jest w normie - to wtedy mozesz z dostawca sie kontaktowac. Sęk w tym, że gdy coś pobiera to podaje w kB/s, natomiast szybkość łącza masz w kb/s bądz mb/s (Mb/s ) - czyli tą wartość, gdy jest małe b (bit), B (bajt) - to bity musisz podzielić przez 8. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się