Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam, zakupiłem wyżej wymienioną kartę, podłączyłem ją sterowniki zainstalowałem, komputer ponownie uruchomiłem, czyli wszystko jak należy dźwięk działa i nie ma z nim problemów, za to problem jest z mikrofonem, równie dobrze mógłby być odłączony ponieważ nie wyłapuje dźwięku choć sam mikrofon jest wykrywany. Mikrofon jest z zestawu hyperX cloud black i po podłączeniu do zintegrowanej karty dźwiękowej wszystko działa, więc nie jest to wina mikrofonu. Prosiłbym o pomoc z tym problemem.PS. dostarczę od razu wszystkie informacje jakie będą potrzebne. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 ppm na ikonkę głośniczka na tray'u > urządzenia do nagrywania. Ppm na białe tło i pokaż odłączone i wyłączone urządzenia. Zrób screena. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 https://1drv.ms/i/s!Ast4FYu7F7ycjzCu3XXPpx9eoSuU Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Majster, bo ja dopiero na ikonce zobaczyłem jak to wygląda. Jak Ty podłączyłeś ten mikrofon? Zamiast słuchawek? Zobacz jak wygląda wtyk np. od słuchawek telefonicznych albo od słuchawek z mikrofonem na jednym wtyku - a jak wygląda wtyk na sam mikrofon. Zobacz na minijacka na splitterze - trzy warstwy izolacji. Takie gniazdo jest po prostu dłuższe. Nie podłączysz do tego samego mikrofonu. Czy teraz wszystko jasne? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Słuchawki i mikrofon podłączyłem poprzez adapter, z 2x3.5mm 3pin na 4piny, adapter był dołączony do zestawu tak jak na wyżej przez Ciebie podanym zdjęciu. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Na tym screenie co zamieściłeś, jak pukniesz w mikrofon to rozumiem, że te zielone prostokąciki się nie zapełniają? Powiem szczerze, że nie mam w takim razie pomysłów. Z takich ogólnych zaleceń to sprawdziłbym na innym kompie - w zasadzie po to, żeby odrzucić jakieś swoiste sprawy związane z systemem operacyjnym. Próbowałeś kontaktować się z supportem Creative? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie, nie próbowałem się kontaktować z supportem Creative, zaś jutro sprawdzę na innym komputerze jak będzie wyglądać sytuacja.Edit. Tak prostokąciki się nie zapełniają, i nic nie słychać, jednak w momencie włączenia nasłuchu mikrofonu słychać dźwięk jakby było spięcie(?). Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie masz może na stanie takich zwykłych słuchawek telefonicznych, ktore wlasnie sa z mikrofonem i bezposrednio pod karte podlaczyc, czyli bez splittera? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Ze zwykłych słuchawek telefoniczych dźwięk wyłapuje. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czyli coś ze splitterem jest. Nie bawiłem się nigdy niczym takim, ale wiem, że kolejność jest istotna - próbowałeś i do lewego podpinać mikrofon i do prawego? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Wychodzi na to że to coś ze splitterem, po podłączeniu do telefonu również nie wykrywa mikrofonu. Wychodzi na to że trzeba będzie zakupić nowy. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Daj znać jaki był finał tej historii. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Wina splittera, pożyczyłem od znajomego i od razu wszystko działało. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Dzięki za info. Dobrze, że szybko się udało ustalić winowajcę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się