CoolFix Opublikowano 6 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Czy jest możliwe uruchomienie ComboFix w Windows 7? Próbowałem już parę sposobów, ale żaden nie zadziałał, a mianowicie: tryb zgodności (żadna opcja w nim nie pomaga), wyłączona usługa asystenta zgodności, tryb awaryjny. Wiem, że ComboFix jest bardzo inwazyjnym programem, ale mimo to chcę uzyskać odpowiedź. Edytowane 6 Lutego 2018 przez Miszel03 Drobne poprawki pisowni. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Wiem, że ComboFix jest bardzo inwazyjnym programem, ale mimo to chcę uzyskać odpowiedź. I obecnie praktycznie w ogóle nieużywanym. CombFix obsługuje następujące platformy: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 32-bit (x86) i 64-bit (x64). Nie powinno więc być żadnych problemów z uruchomieniem tego narzędzia. Odsyłam do instrukcji uruchomienia. Czy podczas uruchamiania wyświetlany jest konkretny błąd? Jeśli tak, pokaż go. Odnośnik do komentarza
CoolFix Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Mam problem z wklejeniem fotki. Jak mam to zrobić? Jeszcze nigdy nie wklejałem fotki na tym forum. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Skorzystaj z serwisu hostującego grafiki, np. PostImage. Odnośnik do komentarza
CoolFix Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Dostaję taki komunikat: https://postimg.org/image/4duu6xb3v/ Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Przecież komunikat jest jasny i klarowny. Dlaczego uruchamiasz w trybie kompatybilności? Czy w instrukcji masz jakąś wzmiankę o tym? Odnośnik do komentarza
CoolFix Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Przecież komunikat jest jasny i klarowny. Komunikat wprowadza w błąd i twierdzi, że uruchomiłem Combofix w Trybie zgodności. CO NIE JEST PRAWDĄ! Po prostu go tylko uruchamiam (nie ustawiam we właściwościach Trybu zgodności!). Myślę, że z tym komunikatem jest coś nie tak... Po uruchomieniu dwuklikiem widać że się rozpakowuje, robi backup rejestru i po chwili wyrzuca ten komunikat sugerujący, że odpaliłem go w Trybie zgodności, a ja przecież przecież tylko go uruchamiam! Pomyślałem sobie, że w trybie awaryjnym nie będzie tego komu katu ... Niestety w trybie awaryjnym dzieje się to samo. Pod systemem Windows XP nie miałem takich dziwnych problemów Co z tego, że ten program obsługuje Windows 7 jak normalnie nie chce działać? Nawet nie wiem czy komukolwiek udało się go użyć pod tym systemem... Już nie wiem co o tym myśleć. Edytowane 7 Lutego 2018 przez Miszel03 Poprawiam post. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Spróbuj wyłączyć i zatrzymać usługę Program Compatibility Assistant Service (Usługa Asystent zgodności programów). I napisz czy sytuacja uległa zmianie. Nie masz żadnych niestandardowych ustawień w lokalnych zasadach grupy (Local Group Policy)? Odnośnik do komentarza
CoolFix Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Tą usługę mam już od dawna zatrzymaną na stałe, a co do zasad grupy to jeszcze muszę dokładnie sprawdzić. A możesz podpowiedzieć czego konkretnie szukać ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się