zeus85 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Przy otwieraniu wszelkich plików graficznych pojawia się komunikat "System Windows nie może odnaleźć pliku...". Uruchomiłem skanowanie Kaspersky i usunąłem jednego trojana, ale problem pozostał. Dołączam obowiązkowe logi + log ze skanowania Kaspersky'm. Kaspersky.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
zeus85 Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Problem nadal występuje, nie udało mi się w żaden sposób go rozwiązać. Czy ktokolwiek jest w stanie pomóc? Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 6 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Zrób proszę 3 nowe logi z FRST - bo już trochę czasu minęło i będziemy czekać na Miszela. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się