Skocz do zawartości

Prośba o analizę - duże spowolnienie systemu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o pomoc. Komputer z windows 10. Wszystkie aktualizacje zainstalowane.

Dzisiaj po uruchomieniu komputera po jakimś czasie komputer zaczyna mocno zwalniać. Nawet wpisywanie tekstu jest kłopotliwe.

Mam zainstalowany ESET EndPoint - nic nie wykrył.

Malwerbytes też nic poważnego nie znalazł.

Załączam piki z FRST

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Miszel03
Kasuje niepoprawne raporty. //Miszel03
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Post podbijający kasuję.

 

Malwerbytes też nic poważnego nie znalazł.

 

Nic poważnego to znaczy, że coś jednak wykrył? Poproszę o raport z tego skanu.  

 


 

Raporty nie wykazują oznak infekcji, zresztą z tego co widzę system chroni porządne oprogramowanie zabezpieczające. Temat przenoszę do działu Windows 10, gdzie ewentualnie będzie prowadzona dalsza pomoc.

 

Trudno mi szukać tu przyczyny, proszę nie odebrać tego jako znachorską poradę, ale ja bym na całą noc po prostu odstawił komputer - rano być może problem pójdzie w niepamięć. 

Ewentualnie proszę dostarczyć następujące raporty:

W spoilerze zadaję działania poboczne, czystko kosmetyczne działania sprzątające system. 

P.S: Otwórz przeglądarkę Google Chrome: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia (trudno mi zweryfikować autentyczność ich wszystkich).

 

 

Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1173 -> {1A95DC8F-4A6D-4938-B715-50B59B516306} URL =
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [ff-bmboc@bytemobile.com] - C:\Program Files (x86)\T-Mobile\InternetManager_Z\Bin\addon => nie znaleziono
FF Plugin-x32: @IPC/WebClient -> C:\windows\system32\SuperClientEx\npSuperClientEx.dll [brak pliku]
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku
FolderExtensions: [] -> {2D349E57-23E4-4A67-9624-F1DC6B65AABF} => C:\ProgramData\{F66CB4EE-546F-4D54-9332-216DE189AAB0}\shsetup.dll -> Brak pliku
Task: {1829F280-DEBC-4CEE-90DD-33CEA57DD8AC} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1156 -> Brak pliku 
Task: {3CE5ACAD-B72F-44D7-8E6D-08FB6133CDE6} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1167 -> Brak pliku 
Task: {42339643-37C3-4ECE-816C-9582DCEFF106} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1173 -> Brak pliku 
Task: {7060869D-EBF5-490D-B743-7784C95FCC38} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3191848582-2731157426-819129006-500 -> Brak pliku 
Task: {78DF4D7F-997B-484E-A94C-C3CD4834FEC6} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1742 -> Brak pliku 
Task: {95DD5E8E-1A7D-485A-8EF4-284A703E92AC} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1129 -> Brak pliku 
Task: {AA045F2E-5F51-43AF-BE1D-A872BE68ABA2} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1114 -> Brak pliku 
Task: {FFD6D75F-67A2-4144-A4FE-21581D02EC11} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3191848582-2731157426-819129006-1001 -> Brak pliku 
C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\ClassicShell\Pinned\startscreen.lnk
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Calendar.lnk
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Mail.lnk
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.People.lnk
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Dostarcz go.

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...