voytas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, proszę o pomoc. Komputer z windows 10. Wszystkie aktualizacje zainstalowane. Dzisiaj po uruchomieniu komputera po jakimś czasie komputer zaczyna mocno zwalniać. Nawet wpisywanie tekstu jest kłopotliwe. Mam zainstalowany ESET EndPoint - nic nie wykrył. Malwerbytes też nic poważnego nie znalazł. Załączam piki z FRST Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Miszel03 Kasuje niepoprawne raporty. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Raporty kasuje, ponieważ: - wersja 25-08-2015 jest mocno przestarzała, proszę pobrać najnowszą i wygenerować raporty ponownie. - mają być bez dat, czyli z miejsca, z którego został uruchomiony FRST, a nie z archiwalnego C:\FRST. Brak dat jest istotny, ponieważ potwierdza, że nie ma nowszych raportów. Odnośnik do komentarza
voytas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Jeszcze raz z prawidłowymi plikami. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Post podbijający kasuję. Malwerbytes też nic poważnego nie znalazł. Nic poważnego to znaczy, że coś jednak wykrył? Poproszę o raport z tego skanu. Raporty nie wykazują oznak infekcji, zresztą z tego co widzę system chroni porządne oprogramowanie zabezpieczające. Temat przenoszę do działu Windows 10, gdzie ewentualnie będzie prowadzona dalsza pomoc. Trudno mi szukać tu przyczyny, proszę nie odebrać tego jako znachorską poradę, ale ja bym na całą noc po prostu odstawił komputer - rano być może problem pójdzie w niepamięć. Ewentualnie proszę dostarczyć następujące raporty: Przefiltrowany raport weryfikacji integralności systemu Windows z opcji sfc /scannow. Log CrystalDiskInfo. W spoilerze zadaję działania poboczne, czystko kosmetyczne działania sprzątające system. P.S: Otwórz przeglądarkę Google Chrome: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia (trudno mi zweryfikować autentyczność ich wszystkich). Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1173 -> {1A95DC8F-4A6D-4938-B715-50B59B516306} URL = FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [ff-bmboc@bytemobile.com] - C:\Program Files (x86)\T-Mobile\InternetManager_Z\Bin\addon => nie znaleziono FF Plugin-x32: @IPC/WebClient -> C:\windows\system32\SuperClientEx\npSuperClientEx.dll [brak pliku] ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku FolderExtensions: [] -> {2D349E57-23E4-4A67-9624-F1DC6B65AABF} => C:\ProgramData\{F66CB4EE-546F-4D54-9332-216DE189AAB0}\shsetup.dll -> Brak pliku Task: {1829F280-DEBC-4CEE-90DD-33CEA57DD8AC} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1156 -> Brak pliku Task: {3CE5ACAD-B72F-44D7-8E6D-08FB6133CDE6} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1167 -> Brak pliku Task: {42339643-37C3-4ECE-816C-9582DCEFF106} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1821510941-3373117103-662846540-1173 -> Brak pliku Task: {7060869D-EBF5-490D-B743-7784C95FCC38} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3191848582-2731157426-819129006-500 -> Brak pliku Task: {78DF4D7F-997B-484E-A94C-C3CD4834FEC6} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1742 -> Brak pliku Task: {95DD5E8E-1A7D-485A-8EF4-284A703E92AC} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1129 -> Brak pliku Task: {AA045F2E-5F51-43AF-BE1D-A872BE68ABA2} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-312285223-1735466544-1751200684-1114 -> Brak pliku Task: {FFD6D75F-67A2-4144-A4FE-21581D02EC11} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3191848582-2731157426-819129006-1001 -> Brak pliku C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\ClassicShell\Pinned\startscreen.lnk C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Calendar.lnk C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Mail.lnk C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.People.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Dostarcz go. Odnośnik do komentarza
voytas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 w oczekiwaniu na odpowiedź ściągnąłem i uruchomiłem AdwCleaner. Raport ze skanowania w załączonym pliku. Po usunięciu wpisów z rejestru system chyba odzyskał stabilność. malwerbytes raport skanowania.txt AdwCleanerC0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 To jakieś bardzo szczątkowe wpisy, raczej nie sądzę, że to było tu przyczyną. Akcja ze spoileru wykonana? Odnośnik do komentarza
voytas Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Witam, akcja ze spoileru wykonana. System działa już poprawnie. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 OK, to zamykam. Na koniec zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi