czatas2 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Dzień dobry, mam problem ze skokami pingu. Zdarza się właściwie co chwilę, wrzucam zdjęcie z pingowania strony onetu https://imgur.com/a/lZJG6. Przeszkadza głównie w grach online i oglądaniu filmów online. Nie jestem w stanie oglądać filmu dłużej niż minutę bez ładowania. Komputer jest podłączony przez Wi-fi, nie mam zbytnio możliwości podłączenia się kablem bezpośrednio, bo router jest w pokoju współlokatora, ale mówi, że też ma podobny problem nawet na kablu. Router TL-WR841N. Załączam skany FRST. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 W raportach brak oznak infekcji. Zadania poboczne (usuwanie: szczątek po wcześniej odinstalowanym oprogramowaniu np. po przeglądarce Mozilla FireFox, martwych wpisów / skrótów) zadaję do wykonania w spoilerze (z mojej strony to tyle). Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:CreateRestorePoint:HKLM-x32\...\Run: [] => [X]SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3411993014-2033446167-2670152363-1001 -> DefaultScope {1A95DC8F-4A6D-4938-B715-50B59B516306} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3411993014-2033446167-2670152363-1001 -> {1A95DC8F-4A6D-4938-B715-50B59B516306} URL =BHO: Brak nazwy -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> Brak plikuCHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\22.11.2.7\Exts\Chrome.crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files (x86)\Norton 360\Engine\22.11.2.7\Exts\Chrome.crx S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton 360\NortonData\22.8.0.50\Definitions\SDSDefs\20161121.001\ENG64.SYS [X]S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton 360\NortonData\22.8.0.50\Definitions\SDSDefs\20161121.001\EX64.SYS [X]C:\Users\RN\Desktop\gry\Life Forge — skrót.lnkC:\Users\RN\Desktop\gry\Lineage 2 EU.lnkC:\Users\RN\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\b15f30ab853b7d31\Diablo III.lnkC:\Users\RN\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Calendar.lnkC:\Users\RN\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Mail.lnkC:\Users\RN\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.People.lnkDeleteKey: HKCU\Software\MozillaDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.orgDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPluginsC:\Users\RN\AppData\Local\MozillaC:\Users\RN\AppData\Roaming\MozillaC:\Users\RN\AppData\Roaming\ProfilesEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Dostarcz go. Odnośnik do komentarza
czatas2 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Puściłem FRSTa i problem nie zniknął, ale poprosiłem współlokatora o pomoc i efektem podłączenia się po kablu jest uspokojenie się pingów, może to być problem karty sieciowej lub sterowników? Drugi współlokator na tym samym wifi ma tylko lekkie skoki do 60/70, moje już latają w okolice 500. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 31 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Raczej słabego sygnału lub zniekształconego. Trzeba próbować zmienić lokalizacje anteny lub kanału. Odnośnik do komentarza
czatas2 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Raczej słabego sygnału lub zniekształconego. Trzeba próbować zmienić lokalizacje anteny lub kanału. Kolega z pokoju obok też używa wifi i działa poprawnie, a ma większą odległość i więcej ścian przeszkadza. Czytałem, że mogę zmienić coś w stylu kanału, który jest oblegany w sąsiedztwie na inny, ale nie wiem jak to zrobić, nie znam się za bardzo Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się