morfik789 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witajcie!Dzisiaj po pracy chciałem sobie trochę posiedzieć w internecie niestety moja przeglądarka chrome odmawia mi posłuszeństwa. Za każdym razem, gdy próbuje odpalić jakąś stronę, w lewym dolnym rogu pokazuje sie komunikat "pobieram skrypt serwera proxy", po kilkudziesieciu sekundach pojawia sie komunikat "trwa nawiązywanie bezpiecznego połączenia", a na sam koniec na środku okienka "ta witryna jest nieosiągalna". Tak jest w sumie na każdej przeglądarce. Piszę do Was z telefonu bo akurat tutaj wifi dziala bez problemu... Wrzucilbym jakieś logi, ale niestety nie mam nawet jak pobrać oprogramowania aby to zrobić. Z góry dziekuje za pomoc. Edit: Udało mi się uzyskać jednak logi z mojego laptopa, ściągnąłem ten program na telefon i wgrałem do lapka. Poniżej wszystkie wymagane pliki. FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Raporty nie wykazują oznak infekcji. W spoilerze zadaję działania poboczne do wykonania (kosmetyka systemowa). Temat przenoszę do działu Windows 8, gdzie będzie prowadzona dalsza pomoc. Na początek sprawdź czy pomimo wyłączonego oprogramowania zabezpieczającego (u Ciebie jest to AVG Antivirus) problem nadal występuję. Jeśli powyższy krok nie pomoże, proszę przywrócić przeglądarki do ustawień fabrycznych: Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Internet Explorer: KLIK. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku Task: {5E0863C8-9884-4CF0-8CD8-22CA7B27F0D8} - \SystemMaintanceService -> Brak pliku SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2103067919-2542609556-3301388572-1001 -> DefaultScope {7CFB0B6F-62D3-4CB1-92A2-45C05A3038CF} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2103067919-2542609556-3301388572-1001 -> {7CFB0B6F-62D3-4CB1-92A2-45C05A3038CF} URL = BHO: Brak nazwy -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> Brak pliku BHO: Brak nazwy -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> Brak pliku S3 Origin Web Helper Service; "C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe" [X] S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X] S0 MBAMSwissArmy; system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X] C:\ProgramData\Pokki\PC App Store.lnk C:\ProgramData\Pokki\Start Menu.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Electronic Arts\The Sims 3 Collection\The Sims 3 Collection Deinstalacja.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Electronic Arts\The Sims 3 Collection\The Sims 3 Collection.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\EA\BioWare\Star Wars - The Old Republic\View License.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{BE1BA4B1-B6EB-4B26-9E39-55CA08E1F80E}\PlayTasks\0\Play.lnk C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\AmazonAssistant.lnk C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Calendar.lnk C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Mail.lnk C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.People.lnk CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Dostarcz go. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się