einsamkeit Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam, Tym razem mam problem z nowo kupionym dyskiem zewnętrznym - za pierwszym razem poszło gładko, za drugim już mam problem - chociaż włącza się, uprzedzany jest komunikatem "Nie można odnaleźć aplikacji". Zastanawiam się, czy można to rozwiązać, czy ten problem jest dość poważny? Kiedyś miałam taki problem z pendrivem i później nie przerzucało mi plików na niego itp. mimo przerzucania, czy z tym dyskiem może być tak samo? Nie do końca wiem czy to malware, czy to złośliwe czy nie, więc nie jestem pewna, czy wrzucam temat do właściwego działu. Pozdrawiam. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Raport nie wykazują oznak infekcji (drobną kosmetykę systemową pomijam, bo jest ona teraz nieistotna), temat przenoszę do działu Hardware. Wykonaj diagnostykę dysku za pomocą CrystalDiskInfo i dostarcz wynikowy log. Odnośnik do komentarza
einsamkeit Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dziękuję za informację. Czy mogłabym zapytać, o jaką drobną kosmetykę systemową chodzi? (czy coś wymaga naprawy, poprawki?) Co ciekawsze, przy dzisiejszym podłączeniu dysku nie było żadnego takiego komunikatu jak wczoraj, wczoraj wyświetlał się nagminnie przy każdej próbie sprawdzenia, o co chodzi. Nie mogę wrzucić logów w zwykły sposób - "the page was not displayed because the request entity is too large". Nie bardzo łapię, co mam poprawić (zmniejszenie pliku nie działa, zmiana jakości nie działa itp...). Czy jest możliwe wrzucenie ich np. przez imgura? Jeśli tak, to proszę: https://imgur.com/a/y9D0O(nie wrzuciły się po kolei, ale trudno ) Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Dziękuję za informację. Czy mogłabym zapytać, o jaką drobną kosmetykę systemową chodzi? (czy coś wymaga naprawy, poprawki?) Martwe wpisy / skróty, resztki po wcześniej odinstalowanym oprogramowaniu itd. Dyski wyglądają w porządku, powiadomiłem moderatora działu Hardware, by rzucił okiem na temat. Odnośnik do komentarza
einsamkeit Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Rozumiem. Zatem może - po naprawieniu obecnego problemu - będzie możliwe założenie innego tematu gdzie będzie można przejrzeć cały system i po prostu od razu zrobić te poprawki? (hurtem, od razu jeśli jest taka opcja, niż bawić się w poszczególne czyszczenie - choć bez bicia przyznam że się na tym nie znam, więc chyba wolę zrobić to zgodnie z regułami forum itp., niż działać na własną rękę, instalować bóg wie co i jeszcze zaszkodzić). Dobrze, dziękuję Panu bardzo za pomoc. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Dyski są ok. Zresztą jeden z nich jest nowy, więc smart po 6 godzinach pracy niewiele powie. Na podstawie opisu przypuszczam, że błąd nie dotyczył dysku, a raczej powłoki shell z explorera. Na dokładkę system ma IE 9, co jasno sugeruje, ze nie ma wszystkich aktualizacji bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza
einsamkeit Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 No właśnie sama się zdziwiłam, że po tak krótkim czasie, w ciągu jednego dnia wyskakiwał mi taki błąd. A jeśli będzie się powtarzać, to na przyszłość, jak rozumiem, powinnam olać? Rozumiem. Tyle że też błąd pojawiał się, gdy podłączałam dysk do portów (dwóch z trzech) - czy może być to np. wina portu USB, a nie samego dysku? Czy taki problem może się pojawiać też w takich wypadkach, nie tylko przez powłokę shell? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ta powłoka shell dla Ciebie oznacza, że to coś w systemie jest, przynajmniej ja tak uważam, ale akurat w tej dziedzinie specjalistą nie jestem. Chodzi mi o to, że nie jest to problem sprzętowy. Ani dysk, ani port usb. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jutro podam kosmetykę i jeszcze raz przejrzę raporty. Odnośnik do komentarza
einsamkeit Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Hm, rozumiem. Dziękuję bardzo Panom za wyjaśnienie. Kolejna dziwna rzecz - tym razem podłączyłam pendrive mamy (normalnie go nie podłączam do swojego laptopa, dziś tylko). Znów ten sam błąd (choć port jest inny) - G:/ nie można odnaleźć aplikacji... mimo że jest w systemie widoczna i się podłącza. Mam wrażenie że nieważne co bym podłączyła, to ten problem się będzie pojawiać. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Powiem szczerze, że byłoby dziwnie, gdyby ten problem występował tylko na dysku twardym. To w zasadzie potwierdza to co napisałaś wcześniej. Możesz ten wolny czas wykorzystać, aby pobrać wszystkie aktualizacje, a my w tym czasie pomyślimy co dalej. Odnośnik do komentarza
einsamkeit Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam,Zaktualizowałam wszystko co trzeba (chyba... nie jestem niestety ekspertem w tej dziedzinie, więc nie zaprzeczam, coś mogło mi umknąć). "Problem" pojawia się nadal. Aż mi głupio truć tym głowę... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się