Redroy Opublikowano 23 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, mam problem z logowaniem w kilku serwisach z przeglądarki Chrome i IE (bez znaczenia) - logowanie jest bardzo długie lub nie dochodzi do logowania - boję się o wyciek danych. Proszę o sprawdzenie czy nic nie pracuje w tle. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Edytowane 6 Stycznia 2018 przez Rucek Poprawiony temat. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 23 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Brakuje jednego raportu - shortcut - zasady działu - uzupełnij prosze. Odnośnik do komentarza
Redroy Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Dodano. Dopiszę jeszcze, że często pojawia mi się okno typu "ATTENTION REQUIRED CLOUDFLARE" - już sprawdziłem, że to blokada bo ktoś może się podszywać pod mój IP . Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 W raportach brak oznak infekcji. O jakie serwisy logowania konkretne chodzi? Skontaktuj się z supportem tych portali w celu wykluczenia problemu z ich strony. System CloudFlare prawdopodobnie wykrył problematyczną aktywność związaną z Twoim adresem IP. Sugeruję go zmienić. W celu uzyskania nowego adresu IP spróbuj zresetować router lub poprosić o to swojego dostawcę internetowego. Teraz wdrążymy kompleksowy skan antywirusowy, posprzątam również system z resztek (będzie czyszczony plik Hosts) po wcześniej odinstalowanym oprogramowaniu (z pominięciem martwych skrótów LNK, bo jest ich strasznie dużo). 1. Przez Panel Sterowania odinstaluj stare wersje: Java 7 Update 71. 2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X] HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000\...\Policies\Explorer: [] HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653\...\Run: [AdobeBridge] => [X] HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653\...\Policies\Explorer: [] SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartości Toolbar: HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Brak pliku Toolbar: HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Brak pliku DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Local\Mozilla C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Roaming\Profiles Hosts: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 4. Dostarcz plik Fixlog. Odnośnik do komentarza
Redroy Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Witam, Malwarebytes nic nie wykrył. Fixlog w załączniku. Jeśli chodzi o CloudFlare to faktycznie muszę zmienić IP bo poniekąd mój adres generował podejrzany ruch i niektóre portale korzystające z tego systemu blokują mój IP - już sprawdziłem za pomocą darmowego VPN - tam wszystko działa. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się