Skocz do zawartości

Problem z logowaniem się do serwisów. Długie logowanie.


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach brak oznak infekcji. O jakie serwisy logowania konkretne chodzi? Skontaktuj się z supportem tych portali w celu wykluczenia problemu z ich strony. 

System CloudFlare prawdopodobnie wykrył problematyczną aktywność związaną z Twoim adresem IP. Sugeruję go zmienić. W celu uzyskania nowego adresu IP spróbuj zresetować router lub poprosić o to swojego dostawcę internetowego. 

 

Teraz wdrążymy kompleksowy skan antywirusowy, posprzątam również system z resztek (będzie czyszczony plik Hosts) po wcześniej odinstalowanym oprogramowaniu (z pominięciem martwych skrótów LNK, bo jest ich strasznie dużo). 

 

1. Przez Panel Sterowania odinstaluj stare wersje: Java 7 Update 71.

 

2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000\...\Policies\Explorer: [] 
HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653\...\Policies\Explorer: [] 
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartości
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} -  Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2283158449-1922248649-2688728961-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-12232017164016653 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} -  Brak pliku
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\SILOS ARCHITEKCI\AppData\Roaming\Profiles
Hosts:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 

 

4. Dostarcz plik Fixlog.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...