wieSmac Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. Kolejne kłopoty, komputer dziadek. Prawie nowy Windows dla córeczki działał szybko do momentu zaciągnięcia jakiegoś wirusa, który następnie był usunięty / nie znam nazwy wirusa / teraz działa, ale powoli. Proszę o przejrzenie logów. I jeszcze jedna sprawa załączniki mam ograniczone do 3KB dlaczego? Z góry dziękuję za poświęcony czas. Wiesław.http://wklej.org/id/3321290/http://wklej.org/id/3321292/http://wklej.org/id/3321293/ Edytowane 13 Grudnia 2017 przez wieSmac Poprawiam post. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Post poprawiam, raportów proszę nie wklejać bezpośrednio do posta. Po otworzeniu strony wklej.org należy skopiować zawartość każdego raportu osobno i wkleić (za pomocą opcji Wklej), a następnie z pasku adresów URL skopiować link i wkleić do posta. Akcję trzeba powtórzyć dla każdego z raportów, czyli w sumie mają być 3 linki. I jeszcze jedna sprawa załączniki mam ograniczone do 3KB dlaczego? Zapytam zaraz picasso, bo limit chyba powinien być większy. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Proszę, udało się z załącznikami, dziękuję za zwiększenie limitu. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 W raportach brak oznak infekcji oraz pozycji mogących powodować problem spowolnienia.1. Dostarcz przefiltrowany raport SFC z opcji sfc /scannow w celu sprawdzenia integralności Windows.2. Wykonaj diagnostykę dysku za pomocą CrystalDiskInfo i dostarcz wynik. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 1. nic nie wykazał2.http://wklej.org/id/3321650/ cristal.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Tak, system Windows jest w porządku i dysk też na taki wygląda. Poszerzamy diagnostykę, teraz powinno coś wyjść. Wykonaj raport Windows Performance Recorder z opcji: First level triage oraz Loging mode: File. Powstały log wynikowy spakuj do archiwum, a następnie wyślij go na jakiś hosting, np. MediaFire. Postaraj się, aby w trakcie wykonywania raportu było uruchomionych jak najmniej programów firm trzecich, wyłącz oprogramowanie antywirusowe.P.S: Temat przenoszę do działu Windows 10. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 First level triage Jak to długo trwa, bo wisi już w bezruchu 5% zostało wykonane, z dziesięć minut, widać tylko idący licznik czasu? Czekać dalej ? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Spokojnie, analiza może zająć trochę czasu. Jeśli do godziny licznik procentowy nie ruszy proszę zatrzymać proces analizy i zacząć od nowa. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Coś mi wyszło nie halo, pierwsza opcja first level triage została uruchomiona doszło do 5% i zwiecha przez dwie godziny, kolejny raz jak uruchamiam to zaczyna od tych 5% i stoi w tym samym miejscu.??? Drugiej opcji nie mogę zlokalizować , gdzie tego szukać ? A może jakaś inna alternatywa? Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Spokojnie, analiza może zająć trochę czasu. Jeśli do godziny licznik procentowy nie ruszy proszę zatrzymać proces analizy i zacząć od nowa. Tak zrobiłem kilka razy, bez rezultatu nie ruszył. Odinstalowałem i ponownie zainstalowałem całą paczkę, wszystkie opcje zaznaczone, ruszył i to samo tylko stoi na 1% ??? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Skonsultuje się z moderatorem działu Hardware, w celu ustalenia alternatywny lub poprawy działania tej aplikacji. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Skonsultuje się z moderatorem działu Hardware, w celu ustalenia alternatywny lub poprawy działania tej aplikacji. Proszę zerknąć mieliło ze 2 godziny na 1% przerwałem , zapisałem ale nie mam pojęcia co to jest http://www.mediafire.com/file/fvrgeb22zh421qg/DESKTOP-709FTI0.12-14-2017.21-01-01.etl.NGENPDB.rar Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 15 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Jak jest ustawiony performance scenario? Na general? Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Tak, ze dwa razy próbowałem z pierwszą domyślną opcją, i jeden raz z drugą ale nie pamiętam dokładnie nazwy, "boot" ? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 15 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 W takim razie nieco inaczej: Zobaczmy jak wygląda start systemu: https://www.fixitpc.pl/topic/11092-analiza-d%C5%82ugiego-startu-systemu/ Z tym, że ustaw czas np. na okolo 15 minut. Zadbaj o odpowiednia ilosc wolnego miejsca, bo taki log bedzie sporo wazyl. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 http://www31.zippyshare.com/v/3spKoRBk/file.html Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 16 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Na początek trochę optymalizacji. Prosiłbym o wyłączenie usługi synchronizacji: OneSyncSvc Tutaj instrukcja (przyznam się, że nie przetestowałem jej, ale wydaje się analogiczna jak w przypadku innych usług za pomoca rejestru) http://www.itexperience.net/2017/07/03/sync-host-the-parameter-is-incorrect/ Całość sprowadza się do odszukania wpisu w rejestrze i zmiana wartości Start na 4. Do tego na próbe odinstalowanie Avast za pomocą deinstalatora, tutaj link wraz z instrukcja https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility (istotne jest, aby uruchomic go w trybie awaryjnym) Długo uruchamia się usługa DoSvc (Delivery Optimization), niemniej proponuje ja zostawic w spokoju. Edit: BlackViper pisał, że domyślnie ta usługa jest ustawiona na (Auto z opoznionym uruchamianiem), ja ją mam na dwoch komputerach ustawianą na "Ręczna") - sprobuj też ją tak ustawić. Wyłącz jeszcze Windows Search (kiedyś "Usługa wyszukiwania systemu Windows") (Wsearch) , Na razie tyle, żeby napisać coś więcej potrzebuję więcej czasu. W międzyczasie po zastosowaniu tych rad wygeneruj nowy log. Edit: W ogóle te czasy startu systemu są wysokie. Chciałbym sprawdzić czy dysk nie pracuje w jakimś niższym trybie czy nawet PIO. Pobierz hddtune z oryginalnej strony w darmowej wersji, zakładka benchmark i start. Zrób mi screena. Chciałbym zobaczyć jaki będzie burst rate. Do tego kiepskie rozmieszczenie plików co widać w zakładce Disk Offset. Dużo pracy jest z takim system. To nie jest problem, który pojawił się z dnia na dzień. To skutek dużych zaniedbań wcześniej. Na takich wiekowych maszynach trzeba szczególnie dbać o system, aby wszystko chodziło wydajnie. Możemy się pobawić w jego poprawę, ale warto by było rozważyć sformatowanie dysku i postawienie systemu od nowa. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 1.OneSyncSvc 2.(istotne jest, aby uruchomic go w trybie awaryjnym) 3.Długo uruchamia się usługa DoSvc (Delivery Optimization), 4.Wyłącz jeszcze Windows Search (kiedyś "Usługa wyszukiwania systemu Windows") (Wsearch) , 1,3,4 zrobione 2, nie mogę wejść w tryb awaryjny , dochodzę do ekranu logowania i pokazuje błędne hasło, a jest ono poprawne, tak że odinstalowałem przy pomocy tego programu ale normalnie. kolejne kroki nastąpią mam nadzieję , a jeszcze ważna sprawa: komp dziadek, ale system był postawiony w sierpniu może we wrześniu tego roku, córa naciągnęła tylko muzyki i tak naprawdę nie był używany. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 A czy przypadkiem nie korzystasz nie z konta lokalnego, a konta microsoft? W trybie awaryjnym, z tego co się orientuję musisz wpisać hasło do konta online, to to hasło przydzielone do maila. Sprawdź to jeszcze raz. No i gdzie masz nowe logi? Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 A czy przypadkiem nie korzystasz nie z konta lokalnego, a konta microsoft? W trybie awaryjnym z tego co się orientujesz musisz wpisać hasło do konta online, to to hasło przydzielone do maila. Sprawdź to jeszcze raz. No i gdzie masz nowe logi? Proszę bardzo: http://www12.zippyshare.com/v/FCROJne3/file.html Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Które z moich zaleceń wykonałeś? Bo w ogóle się nie przyłożyłeś poza wykonaniem drugiego zrzutu, który jest bardzo podobny do poprzedniego. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Długo uruchamia się usługa DoSvc (Delivery Optimization), niemniej proponuje ja zostawic w spokoju. Edit: BlackViper pisał, że domyślnie ta usługa jest ustawiona na (Auto z opoznionym uruchamianiem), ja ją mam na dwoch komputerach ustawianą na "Ręczna") - sprobuj też ją tak ustawić. Która to linijka w rejestrze i co zmienić? Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 OneSyncSvc zmieniłem start na 4 Wyłącz jeszcze Windows Search (kiedyś "Usługa wyszukiwania systemu Windows") (Wsearch) , zmieniłem start na 4 zrobię jeszcze raz logi jak napiszesz mi jak zmienić na ręczny Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Weź na razie pobierz program my defrag i włącz miesięczną optymalizację. Odnośnik do komentarza
wieSmac Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Weź na razie pobierz program my defrag i włącz miesięczną optymalizację. Zrobiłem jak pisałeś lecz w dalszym ciągu zamykanie i rozruch systemu powolny. Co można dalej zrobić? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się