Skocz do zawartości

Problem z Win10 przy wyłączaniu systemu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu mam problem z zamykaniem systemu. Klikam jak zawsze w okienko windowsa, potem zasilanie, wybieram zamknij i wtedy system zaczyna się zamykać, jednak po krótkiej chwili pojawia się taki widok:
lub taki widok:
i muszę wybierać "zamknij mimo to" inaczej się nie zamknie.
Co ciekawe gdy wybiorę anuluj, a następnie ponownie zamykam system to zamyka się od razu.
Poczytałem, że może być coś otwarte w autostarcie, sprawdziłem i wydaje mi się, że nic tam nie ma ale może źle szukam...
Dodatkowo zaobserwowałem też że jest jakby trochę zmulony ostatnio. Np strony www nie ładują się tak jak wcześniej czasem trzeba chwilę czekać.

Proszę o pomoc bo sam nie wiem jak sobie z tym poradzić. Jest to denerwujące.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W systemie widoczne są instalacje adware, zaś w Harmonogramie zadań uprasowały się szkodliwe wpisy - LaCieS oraz ShadowsocksS (które powodują u Ciebie problemy). Powinniśmy szybko się z tym uporać. 

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware / PUP: MyPC Backup, Smart File Advisor 1.1.8.

 

2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
Task: {4CCA3661-EE02-43F9-8DEC-638AE3442A85} - System32\Tasks\ShadowsocksS => C:\Applications\Service.exe [2017-09-18] (TODO: )
Task: {6FFD1B21-092E-4EBD-BE44-E1548457E01A} - System32\Tasks\LaCieS => C:\Disk\WebService.exe [2017-10-14] (TODO: )
Task: {C663462E-6E8F-488B-86C9-A029B0C43AD7} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku 
C:\Disk
C:\Applications
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt

 

3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

W systemie widoczne są instalacje adware, zaś w Harmonogramie zadań uprasowały się szkodliwe wpisy - LaCieS oraz ShadowsocksS (które powodują u Ciebie problemy). Powinniśmy szybko się z tym uporać. 

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware / PUP: MyPC Backup, Smart File Advisor 1.1.8.

 

2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
Task: {4CCA3661-EE02-43F9-8DEC-638AE3442A85} - System32\Tasks\ShadowsocksS => C:\Applications\Service.exe [2017-09-18] (TODO: <Company name>)
Task: {6FFD1B21-092E-4EBD-BE44-E1548457E01A} - System32\Tasks\LaCieS => C:\Disk\WebService.exe [2017-10-14] (TODO: <Company name>)
Task: {C663462E-6E8F-488B-86C9-A029B0C43AD7} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
C:\Disk
C:\Applications
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt

 

3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Zrobiłem jak napisałaś/eś.

Oto nowe pliki:

raport malwarebytes.txt

FRST.txt

Addition.txt

Fixlog.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...