erjot Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam Zauważyłem ostatnio znaczne spowolnienie działania komputara (dłużej otwierają się pliki zapisane na dysku,spowolnienie działania przeglądarki,oraz przekierowanie do stron bukmacherskich i z grami ).Wczoraj musiałem wyłączyć komputer "palcem" ponieważ około 10min wyświetlał się na ekranie komunikat "Trwa zamykanie systemu". Przeskanowanie komputera antywirusem Microsoft Security Essentials nic nie wykazało.Skanowanie AdwCleaner oraz Malwarebytes też nic nie znalazło.Proszę o pomoc. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 W raportach widoczne są polityki z różnymi ograniczeniami i to one mogą odpowiadać za problem dot. wolnego działania systemu. Jeśli zaś chodzi o problem z przekierowaniami na strony bukmacherskie itd. to oprócz podejrzanego rozszerzenia Reverse Page 1.0.1 nie widzę niczego ciekawego. 1. Włącz funkcję przywracania systemu, bym mógł utworzyć punkt przywracania. 2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:CreateRestorePoint:ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers3: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers4: [AVG Disk Space Explorer Shell Extension] -> {4838CD50-7E5D-4811-9B17-C47A85539F28} => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\DseShExt-x64.dll -> Brak plikuContextMenuHandlers4: [AVG Shredder Shell Extension] -> {4858E7D9-8E12-45a3-B6A3-1CD128C9D403} => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\SDShelEx-x64.dll -> Brak plikuAlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:054203E4 [312]MSCONFIG\startupreg: StartupOptimizer.exe C: => HKLM\...\Policies\Explorer: [RestrictRun] 0HKLM\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1HKLM\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 1HKLM\...\Policies\Explorer: [LinkResolveIgnoreLinkInfo] 1HKU\S-1-5-19\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-20\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\system: [LogonHoursAction] 2HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\system: [DontDisplayLogonHoursWarnings] 1HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\Explorer: [RestrictRun] 0HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 1HKU\S-1-5-21-1942541910-2699294463-2421528154-1000\...\Policies\Explorer: [LinkResolveIgnoreLinkInfo] 1HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> GroupPolicy\User: Ograniczenia CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartościFF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]S3 huawei_cdcecm; system32\DRIVERS\ew_jucdcecm.sys [X]S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X]U4 nicm; Brak ImagePathU4 nwfilter; Brak ImagePathU4 parvdm; Brak ImagePathU4 smbios; Brak ImagePathU4 VMTools; Brak ImagePathU4 VMUpgradeHelper; Brak ImagePathS3 ZTEusbnet; system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys [X]S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]C:\Users\standardowy\Desktop\Vegas Pro 13.0 (64-bit).lnkC:\Users\standardowy\AppData\Roaming\Microsoft\Word\PZU%20Opieka%20medyczna%20-%20Wniosek%20o%20części304672983696182963\PZU%20Opieka%20medyczna%20-%20Wniosek%20o%20częściową%20refundację%20kosztów%20świadczeń%20zdrowotnych.docx.lnkEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt 2. Wyczyść przeglądarkę Mozilla FireFox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
erjot Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Wykonałem wszystko oprócz włączenia funkcji przywracania systemu(jak to zrobić?nigdy nie robiłem kopii zapasowej) FRST.txt Fixlog.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (...) oprócz włączenia funkcji przywracania systemu(jak to zrobić?nigdy nie robiłem kopii zapasowej) Już po ptakach, ja zawsze na forum robię punkt przywracania na wypadek gdyby coś poszło nie tak. To, że nie robisz kopii zapasowych to nie dobrze, sugeruję zacząć. Wszystko pomyślnie wykonane. Czy coś uległo zmianie? Problemy ustąpiły, czy może nadal są? Odnośnik do komentarza
erjot Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dziękuję bardzo Komputer działa bardzo rześko(przynajmniej takie odnosze wrażenie). Strony napewno przestały wyskakiwać. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Bardzo się cieszę. Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się