Switch Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Witam, od dłuższego czasu mam bardzo duży problem z surfowaniem po sieci. Używam przeglądarki Mozilla Firefox, którą kilkakrotnie już odinstalowywałem oraz odświeżałem. Problem znikał tylko pozornie na pare dni, po czym znowu wszystko wraca do poprzedniego stanu. Bardzo często wysakują różnego rodzaju okienka w postaci nowych kart lub jako okna zewnętrzne. Strony gdzie zostaje wykryte video zacinają się, muszę je odświeżać czasami pare razy. Obejrzenie video na youtube czasami (ale też nie zawsze) graniczy z cudem. O facebooku nie wspomne (bardzo się zacina). Mój komputer należy już do grupy dosyć słabej. Mam niewiele wolnego miejsca oraz ramu (512) i zdaję sobie sprawę, że również może być to tego przyczyna. Chcę jedynie nadmienić, że jest on używany tak naprawdę tylko do przeglądania internetu. Czasami, mam okazję korzystać z podobnych komputerów i wcale dla nich surfowanie po sieci nie jest problemem, chodzą znacznie lepiej niż mój. Proszę więc o pomoc, aby ktoś rzucił okiem na to co pokazały logi. Załączam logi z FRST (mam również skrypt z programi OTL, ale jego wielkośc wynosi więcej niż 2 MB więc nie mogę załączyć. W razie potrzeby mogę nadesłać w inny sposób ). Podkreślam, że wchodzi w grę również format dysku C w razie konieczności aby odświeżyć cały system i pozbyć się wszystkiego. Jednak z braku czasu, chcę najpiew spróbować wykryć czy coś jeszcze może być dodatkową przyczyną fatalnego działnia. Z góry bardzo dziękuję osobie, która poświęci dla mnie swój czas. Pozdrawiam. FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 W systemie są widoczne komponenty infekcji, czy związku z tą informacją Twoje zgłoszenie dot. prośby o skasowanie tematu jest nadal aktualne? Piszesz, że problem rozwiązany - jakie działania wykonałeś.? Zrób nowy zestaw raportów FRST. Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Pewne rzeczy wykonałem w programie, ale dla pewności jutro wrzucę nowy raport. Pewna osoba mi doradziła, ale nie jestem w 100% przekonany czy już wszystko jest ok. Niech pozostanie temat i dziękuje za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zamieszczam wspomniane raporty Mam pytanie odnośnie odinstalowanego opragromowania. Czy można usunąć po nich wszelkie pozostałości ?? Dla przykładu np. w raporcie Addition w sekcji centrum zabezpieczeń widnieje: AV: Kaspersky Internet Security (Enabled - Up to date) {2C4D4BC6-0793-4956-A9F9-E252435469C0} FW: Kaspersky Internet Security (Disabled) {2C4D4BC6-0793-4956-A9F9-E252435469C0} Ja już dawno nie korzystam z tego antywirusa i nie wiem czy usunięcie takich rzeczy ma wpływ na poprawe w działaniu komputera. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zostały już tylko resztki - w tym te, o których mówisz. Od razu wykonujemy poprawki: 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-507921405-616249376-682003330-1004\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1 BootExecute: autocheck autochk * HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości SearchScopes: HKU\S-1-5-21-507921405-616249376-682003330-1004 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = FF Homepage: C:\Documents and Settings\Kamil\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\owx0jt8y.default-1509185082640 -> S4 IntelIde; Brak ImagePath U4 sptd; System32\Drivers\sptd.sys [X] U1 WS2IFSL; Brak ImagePath ContextMenuHandlers5: [ACE] -> {5E2121EE-0300-11D4-8D3B-444553540000} => -> Brak pliku C:\Documents and Settings\Kamil\Dane aplikacji\Microsoft\Office\Niedawny\Odwołanie.doc.LNK C:\Documents and Settings\Kamil\Dane aplikacji\Microsoft\Office\Niedawny\Tarnobrzeg.doc.LNK C:\Documents and Settings\Kamil\Dane aplikacji\Microsoft\Office\Niedawny\TOSHIBA (H).LNK EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zresetuj komponenty danych z Centrum zabezpieczeń. Kliknij klawisz z logiem Windows + R > Wpisz frazę services.msc > kliknij ENTER. Na liście usług odnajdź Instrumentacja zarządzania Windows > kliknij na nią > z panelu bocznego wstrzymaj jej działanie. Przejdź do lokalizacji C:\WINDOWS\system32\WBEM\Repository i skasuj jej zawartość. Ponownie przejdź do Instrumentacja zarządzania Windows i uruchom usługę. Uruchom ponownie komputer. 3. Dostarcz plik Fixlog. Zrób nowy log FRST i Addition, ale już bez Shrotcut. Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Nie wiem czy to dobrze, ale "naprawa w toku" trwa już około 35 minut. Na razie nic nie będę przerywał, poczekam jeszcze kilkanaście minut. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Pokaż screen naprawy FRST (to okienko, w którym klikałeś Napraw) - będzie tam widoczny element, nad którym pracuje FRST. Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Nic nie jest pokazane, po prostu tylko zielony pasek idzie. Załączam tez fixlog który póki co się tworzy. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zatrzymał się na resecie repozytorium Centrum zabezpieczeń - wykonamy to ręcznie. Wykonaj skrypt ponownie (zmodyfikowałem go, jak i resztę instrukcji). Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zrobione Fixlog.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Wszystko pomyślnie wykonane, stare dane z Centrum zabezpieczeń usunięte. Jak podsumowujesz obecną sytuację? Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Sam komputer chodzi duzo lepiej (szybciej się włącza, szybciej reaguje). Internet też mam wrażenie bardziej płynnie chodzi, nie mieli każdej strony. Facebook oraz Youtube również odczuwam różnicę (facebook i tak trochę mieli, ale to zdaje sobię sprawę że mam słaby ram, a tam sporo zdjęć, filmików różnej jakości itp. na raz więc tnie. Ale jest dużo lepiej) Ogólnie wielki plus Dziękuję za pomoc. Jeszcze pytanko: jak często trzeba te logi sprawdzać aby mieć w miarę sprawnie chodzący sprzęt ?? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 W takim razie kończymy. Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Jeszcze pytanko: jak często trzeba te logi sprawdzać aby mieć w miarę sprawnie chodzący sprzęt ?? Sprzęt? Hardware? W ogóle, bo raporty mogą tylko w małym stopniu sugerować problemy z np. dyskiem w Dzienniku Zdarzeń. Od tego są inne narzędzia - idąc za przykładem z dyskiem to np. CrystalDiskInfo. Jeśli zaś chodzi o sam system to myślę, że dobrze by było dać je do analizy, kiedy dzieję się coś niezwyczajnego. Odnośnik do komentarza
Switch Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Proszę o sprawdzenie czy po tym czasie nadal wszystko ok Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Pojawiły się jakieś problemy? W raportach nie widzę niczego niepokojącego. Są tylko resztki po wcześniej odinstalowanym oprogramowaniu itd. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się