Skocz do zawartości

Nagłe spowolnienie pracy komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam pewien problem z moim komputerem, a mianowicie z dnia na dzień strasznie zwolnił. Wszelkie aplikacje bardzo długo się otwierają, gdzie wcześniej zajmowało to zaledwie sekundę czy dwie. Wszystko po prostu muli. Przeskanowałem cały komputer Pandą i to nic nie wykazało.

 

Załączam pliki.

 

edit. Przeskanowałem komputer programem Malwarebytes, więc załączam nowe pliki + raport ze skanowania

FRST.txt

Shortcut.txt

Addition.txt

skanowanie malwarebytes.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Detekcje Malwarebytes to raczej same elementy adware i resztki. W skrypcie również je doczyszczam, bo niektórych MBAM nie wyłapał.
Taki problem, który Ty zgłaszasz jest tutaj powielany kilka razy dziennie, wcześniej był tutaj napływ infekcji (i na to jest przygotowany), a nie na "powolne działanie" systemu - trudno mi ustalić przyczynę, bo tych może być ogrom.
 
Póki co standardowa procedura: sprzątamy system, sprawdzamy dysk i Integralność Windows. 
 
1. Zagrożenia wykryte przez Malwarebytes daj do kasacji, a następnie wykonaj ponowy skan, by upewnić się, że nic już nie wykrywa. 
 
2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:
 

HKU\S-1-5-21-2359066601-1373365521-515010662-1000\...\ChromeHTML: ->  ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers3: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
Task: {0762B4A7-A4E1-42AE-AACE-5FCD70D8556B} - Brak ścieżki do pliku
Task: {089FE444-E939-4CAD-A006-38296A509E34} - Brak ścieżki do pliku
Task: {0A525EC0-E9DC-485D-8576-0A11EF41A3F2} - Brak ścieżki do pliku
Task: {1D0AADBA-88EE-4273-BD5F-2083EFD752F0} - Brak ścieżki do pliku
Task: {2C6F756C-B673-4EAD-A889-9F4CDA1A6E2A} - Brak ścieżki do pliku
Task: {40219C92-EBB0-4BA3-9946-C59816196D45} - Brak ścieżki do pliku
Task: {421DCFA1-0B99-4189-894C-59D8AAFE3868} - Brak ścieżki do pliku
Task: {69598EA3-FB8F-4E47-ABB5-4A7AF089A989} - Brak ścieżki do pliku
Task: {6FFCFC28-9E08-4C4D-84E6-44737D3B6192} - Brak ścieżki do pliku
Task: {72211567-0555-4B44-8BF2-2788BEDB0109} - Brak ścieżki do pliku
Task: {DBADC19F-4843-4B37-BD21-BC979C53E1B9} - Brak ścieżki do pliku
Task: {E86F812A-87A7-461A-B48E-57D3A7CA5236} - Brak ścieżki do pliku
Task: {DEFBE486-326E-4C77-B144-2CC8FEBB200F} - \{93E130C1-901E-4BCF-B0E3-204D1CE1D7F9} -> Brak pliku Task: {1E12C501-E91D-4F9D-B755-F7D9D06B4D41} - \{634EF791-AA75-440B-95CB-96AE352D0C1D} -> Brak pliku VirusTotal: C:\Users\Picek\AppData\Roaming\The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition.With.update1.9+ALLDLCs\auujqq.exe
GroupPolicyScripts-x32: Ograniczenia U0 aswVmm; Brak ImagePath
S3 cpuz136; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz136\cpuz136_x64.sys [X]
S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\F:\NTIOLib_X64.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 X6va029; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\X6va029 [X]
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla\Firefox
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Picek\AppData\Local\Mozilla\Firefox
C:\Users\Picek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox
C:\Users\Picek\AppData\Roaming\Profiles
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 
Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt
 
3. Dostarcz przefiltrowany raport z opcji sfc /scannow.
 
4. Dostarcz raport z CrystalDiskInfo w celu analizy dysku.
 
5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...