lidkaa Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam serdecznie Od jakiegoś czasu mój laptop sam się resetuje. Bywa, że zaraz po włączeniu na ekranie logowania. Bywa, że chwilę później.Ten problem mam niemal codziennie. Przy przeglądaniu internetu bardzo spowalnia i pojawiają się blue screeny. To rzadziej, ale jest. Bardzo słabo znam się na komputerach. Patrzyłam w dziennik zdarzeń. Jest tam dużo błędów, ale nic mi one nie mówią. Przeskanowałam system esetem online, malwarebytes, ccleaner. Nic nie znalazło. Bardzo proszę Was o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam Lidka. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
lidkaa Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Witam ponownie Bardzo przepraszam, że "upominam się" o mój problem, ale nie wiem, czy nie ma osób na forum, które mogą i mają czas mi pomóc, czy może ja popełniłam jakiś błąd. Dałam wpis w nieodpowiednim dziale, może złe logi lub źle coś opisałam. Jeśli tak nakierujcie mnie proszę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 22 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Przepraszam, za późną odpowiedź - przeoczyłem temat. W dostarczonych raportach brak oznak infekcji. Temat przenoszę do działu Windows 7, gdzie będzie prowadzona dalsza pomoc, więc: 1. Dostarcz przefiltrowany raport z opcji sfc /scannow. 2. Dostarcz raport z CrystalDiskInfo w celu analizy dysku. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 24 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Wpisz w pole wyszukiwania menu start eventvwr - > wybierz dzienniki systemu windows - > wybierz aplikacja p.p.m zapisz wszystkie zdarzenia jako ( .evtx ) - > zapisany plik podaj tutaj. To samo wykonaj dla pozycji "system" Podaj również wszystkie pliki z folderu C:\Windows\Minidump w celu analizy. Warto byłoby sprawdzić w czasie rzeczywistym wykorzystanie zasobów komputera przy użyciu systemowego monitora zasobów. Aby uruchomić "Monitor zasobów", wpisz w menu Start "resmon" i wciśnij [Enter]. W zakładce dysk pogrupuj od największego pozycję [ razem ], w zakładce cpu pogrupuj od największego pozycje [ procesor cpu ],w zakładce sieć ustaw od największego pozycję [ razem ]w zakładce pamięć ustaw od największego pozycję [ prywatne KB ] Następnie podczas korzystania z komputera należy na bieżąco obserwować jakie procesy najbardziej obciążają ( cpu, dysk, sieć, pamięć ), a także ogólne wykorzystanie na każdej z zakładek.Ewentualnie podaj zdjęcia z zakładki przegląd z momentów gdy wykorzystanie zasobów będzie największe ( patrz zielone kwadraciki, dla pamięci niebieski ). Odnośnik do komentarza
lidkaa Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Witam ! Nie mogę sobie poradzić z prośbą o : "1. Dostarcz przefiltrowany raport z opcji sfc /scannow." Jest opis, ale ja tak mało znam się, że jakoś nie radzę sobie z tym Folder C:\Windows\Minidump mam pusty. Nie wiem, czy zawsze tak jest, czy może to wina tego, że po kolejnym dziś rano samoczynnym wyłączeniu się laptopa przeczyściłam go Ccleanerem. Z monitora zasobów w czasie rzeczywistym widzę, że CPU i sieć mocno skacze. Dołączam raport z dysku. Raporty z dziennika zdarzeń nie chcę mi się tutaj wczytać. Chyba za duże. W instrukcji jest by w takich wypadkach wklejać na wklej.org, tylko robię to pierwszy raz i chyba coś nie tak, bo nie wiem gdzie to zapisuje. jakiś link do pokazania, czy coś w tym rodzaju Crystaldisk.txt Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 System zaraportował, że zrzut pamięci został zapisany w C:\Windows\MEMORY.DMP Wstaw go zatem na jakiś hosting plików np. ten i podaj linka do pobrania. Jaki proces jest najbardziej obciążany przez cpu? Odnośnik do komentarza
lidkaa Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Nie znajduję tego memory.dmp. Ani w lokalizacji C:\Windows\MEMORY.DMP ani dając opcję "szukaj" w Total Commander. Mam włączone pokazywanie plików ukrytych i systemowych. W tej chwili najbardziej obciążają system procesy przeglądarki. Nie ma znaczenia z której korzystam Chrome, FF czy opera. CPU skacze mocno. Wtyczek nie mam do nich za dużo. Odnośnik do komentarza
andriu1991 Opublikowano 27 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Witam , mam taki sam problem z BLUE SCREENAMI. To się dzieje niespodziewanie, a szczegółnie gdy w coś zagram. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 124 BCP1: 00000000 BCP2: 87E18024 BCP3: B2014000 BCP4: 00000175 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 768_1Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\112717-14040-01.dmp C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\WER-31746-0.sysdata.xmlPrzeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 27 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Ciężko jest pomóc w sytuacji gdy autor tematu nie podaje w zasadzie żadnych informacji, które mogłyby pomóc ( post 4 i 3 ).lidkaa wykonaj tzw. "czysty rozruch" LINK i sprawdź jaka będzie sytuacja.Czy problem występuje również w trybie awaryjnym LINK Dobrzy byłoby także sprawdzić jakie są temp. w tym cpu pod obciążeniem np. w hwinfo LINK ( post 4 ). Jeżeli tego nie ogarniesz powinnaś poprosić kogoś kto będzie mógł ci pomóc.andriu1991 powinieneś założyć osobny temat i dostarczyć pliki z tej lokalizacji C:\Windows\Minidump, jak i wyniki z pomiarów temp. LINK ( post 4 ) Odnośnik do komentarza
lidkaa Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Witaj! Wstawiłam raporty z dziennika zdarzeń na ten hosting co podałeś mi powyżej. Może one coś rozjaśnią troszkę. Link do pliku: dziennikaplikacja.evtx http://uploadfile.pl/pokaz/1281410---xtrh.html Link do pliku: system.evtx http://uploadfile.pl/pokaz/1281412---nhhe.html. Resztę Twoich zaleceń postaram się wykonać jak najszybciej, jak tylko będę mogła. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 27 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Postaraj się jeszcze dostarczyć przefiltrowany raport - > post 3 Odnośnik do komentarza
lidkaa Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie wiem co znaczy "przefiltrowany" raport Czytam ten poradnik i nie wiem czy o to chodziło. Jako administrator uruchomiłam cmd. Wpisałam polecenie sfc /scannow. Tylko, że na zdjęciach w poradniku cała ścieżka to C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow, a u mnie była C:\user\user>sfc /scannow. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie. Skan zakończył się komunikatem :Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się