zawada Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Komputer w dowolnym momencie, czy to po 5 minutach pracy, czy 4 godzinach nagle restartuje się. Po ponownym uruchomieniu nie wyskakują żadne komunikaty/powiadomienia. Komputer jest nowy, około 2 tygodnie. Problem występował zarówno na win 8.1 jak i występuje na win 10. Sterowniki karty graficznej i płyty głównej pobrane ze strony producenta. Odłączyłem od płyty przycisk restart, bo wyczytałem że ktoś miał taki problem i to pomogło - u mnie nie. Wyłączyłem też opcję "automatycznego uruchomienia po awarii systemu" - też nie pomogło. Wszystkie kabelki w kompie są podpięte. Podejrzewam oczywiście zasilacz. Na stronie, na której kupowałem komputer (nie allegro, nie supermarket) podali, że zasilacz ma być 450W. Natomiast u mnie jest coś takiego: PeakPower 450W Elementum E1 SI 85+ i jak się okazuje, jest to 350 W (ale nie znam się na tym, bo w nazwie zasilacza jest niby 450 W - pewnie to moc max., ale podają na stronie sklepu, że to 350 W). Zamieszczam dwa screeny z HWiNFO. Numer 1 po pracy ok. 3-4 godzin, numer drugi świeżo po włączeniu (po przerwie około 10h). Robię jeszcze analizę w Sensors w HWiNFO. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Najważniejszy w takim przypadku jest log z OCCT. Pobierz z oficjalnej strony plik zip. rozpakuj, uruchom i włącz test cpu na domyslnych ustawieniach. Wrzuc potem pliki graficzne, ktore program sam wygeneruje na jakis hosting. Odnośnik do komentarza
zawada Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Dziękuję za odpowiedź. Oto zdjęcia z OCCT: Zdjęcia Zauważyłem też, że restarty nie występują w trybie awaryjnym (przez około 6h ciągłej pracy nic się nie stało). Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Zaktualizuj bios jeszcze Odnośnik do komentarza