igawar Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 1. Problem ze startem systemu. Albo całkiem czarny ekran i nic się nie dzieje albo skanuje dysk i potem nic, czarny ekran. Raz miałam komunikat: "The Instruction at 0xfb79ca53 referenced memory at 0x084162ff The memory could not be read." Potrzeba kilku prób żeby w końcu wystartował.2. Po ok. 20 minutach pokazuje się pulpit ale próba uruchomienia czegokolwiek kończy się napisem na belce "brak odpowiedzi". Trzeba odczekać kilka minut, żeby zareagował. Strony w przeglądarce w ogóle się nie ładują.3. Z wielkim trudem udało mi się przepuścić CCleaner, MalwareBytes, ESET NOD32, AdwCleaner i żaden z nich nie wykrył zagrożenia.4. FRST pół godziny się męczył ale udało się w końcu uzyskać logi które wysyłam. Dziękuję za wszelkie rady i sugestie. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
yamata Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Ty nie szukaj wirusów ani nie czyść systemu, tylko zajmij się dyskiem i systemem plików, który sypie ci błędami. Znacznie lepiej było uruchomić z poziomu wiersza poleceń komendę chkdsk /f /r. A jeszcze prościej wybrać naprawę z menu kontekstowego dysku (właściwości/narzędzia/sprawdź). Odepnij od kompa dysk przenośny: Name: KINGSTONDescription: DataTraveler 3.0Class Guid: {eec5ad98-8080-425f-922a-dabf3de3f69a}Manufacturer: KingstonService: WUDFRdProblem: : This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31)Resolution: Update the driver Albowiem system nie może go poprawnie rozpoznać i jak widać nie znajduje sterownika. A nie znajduje najpewniej dlatego, że dysk lub przynajmniej struktura plików na nim, jest uszkodzona: Error: (10/31/2017 04:57:47 PM) (Source: Disk) (EventID: 11) (User: )Description: Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk1\DR1 Nie wiem, czy to ten sam dysk, bo gorzej jak systemowy... W każdym razie sprawdź dyski, także programami choćby takimi jak CrystalDiskInfo etc. Bo jeśli masz bad sectory na dysku, to w rozwiązywanie problemów typu: Error: (10/31/2017 05:17:41 PM) (Source: ESENT) (EventID: 476) (User: )Description: wuaueng.dll (112) SUS20ClientDataStore: Weryfikacja odczytu strony bazy danych z pliku "C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb" na pozycji względnej 28868608 (0x0000000001b88000) (strona bazy danych: 880 (0x370)) dla 32768 (0x00008000) bajtów nie powiodła się z powodu braku danych strony. Operacja odczytu zostanie zakończona z błędem -1019 (0xfffffc05). Jeśli ten stan będzie się utrzymywał, przywróć bazę danych z wcześniejszej kopii zapasowej. Ten problem jest prawdopodobnie spowodowany wadliwym sprzętem. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać dalszą pomoc w diagnozowaniu problemu. Zupełnie nie ma sensu. Zresztą nawet tu (o dziwo!) Windows wysilił się na podanie przyczyny, a ta jest sprzętowa! Sprawdź więc dyski, a potem martw się o system. Powodzenia. Odnośnik do komentarza
igawar Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Dysk systemowy sprawdzałam CrystalDiskInfo i nie ma żadnych uszkodzeń. Dysk jest nowy kupiony w sierpniu zeszłego roku. Ten KINGSTON to pendrive i jest na 100% sprawny. Jeśli to sprawa sprzętowa, to raczej podejrzewała bym uszkodzenie płyty głównej P5N-D kupionej w grudniu 2004 roku czyli 13-to letniej. Właśnie zamierzam kupić nową płytę, procesor i pamięci. Czy to dobre posunięcie? 27 listopada oddałam kompa do serwisu. Okazało się, że to ZASILACZ. Komp chodzi jak nowy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się