Quilsen Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Dzień dobry Mam taki problem ponieważ komputer rodziców został zainfekowany przez stronę film . to. Objawia się to tym że następuje przekierowanie na inne strony. Router zabezpieczyłem innym hasłem ale dalej są próby logowania się na niego. Malwarebytes pracuje już od ponad 1:30 i nic nie znajduje. Dziennik routera 10/29/2017 12:23:4> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 12:23:13> Last errorlog repeat 2 Times 10/29/2017 12:23:52> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 12:24:41> Last errorlog repeat 235 Times 10/29/2017 12:24:41> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 12:24:41> Last errorlog repeat 2 Times 10/29/2017 12:24:42> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 12:25:2> Last errorlog repeat 17 Times 10/29/2017 12:25:3> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 12:25:43> Last errorlog repeat 377 Times 10/29/2017 12:25:46> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80566368 10/29/2017 13:5:11> Last errorlog repeat 1589 Times Dziękuję bardzo za każdą mi udzieloną pomoc Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 W raportach brak oznak infekcji. Nie mam nawet z czego zrobić kosmetyki systemowej (czyli sprzątanie systemu z resztek po oprogramowaniu). Adresy DNS routera również wyglądają w porządku. Piszesz jednak, że zostały odnotowane próby włamania do routera, więc musimy go zabezpieczyć (samo zmiana hasła nie jest wystarczająca) i zresetować. 1. Wykonaj aktualizację firmware routera. 2. Zresetuj router do ustawień fabrycznych. 3. Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: KLIK, KLIK. Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: KLIK. 4. Kliknij klawisz + R > CMD > W polu komend: ipconfig /flushdns > kliknij ENTER. 5. Domyślam się, że problem występuję w przeglądarce Google Chrome. W takim razie musimy ją wyczyścić. Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google. 6. Uruchom ponownie komputer i sprawdź jak wygląda sytuacja po tych zabiegach. Odnośnik do komentarza
Quilsen Opublikowano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Zrobiłem to co mi mówiłeś. Na stronie orange sprawdziłęm strona konfiguracyjna jest nie dostępna. Posiadam router w8951nd który nie chce mi się zaktualizować. Prawdopodobnie go wymienię na inny w najbliższym czasie na w8970n Dodatkowo posiadam rotuer wr841n który służy mi jako akcess point. W nim też zabroniłem dostępu z zewnątrz. Ale dalej widzę zdarzenia last error log. Dzięki bardzo Edit. Zapomniałem dodać logi Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Edytowane 16 Listopada 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 16 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Jeśli temat nadal aktualny - dodaj proszę 3 nowe logi. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się