kamil840601 Opublikowano 23 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Witam. Od pewnego czasu mam problem z wolną pracą komputera podczas pracy w internecie. Podczas przeglądania stron występuje częste lagi, strony ładują sie z dużym opóźnieniem, zdarza sie że komputer nie reaguje na kliki myszki Prosze o pomoc. Dołaczam log z FRST FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 23 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Raporty nie wykazują oznak infekcji. Przeinstaluj przeglądarkę, na której występuję ten problem (a już na pewno Opera, bo w raporcie widać, że powoduję jakieś błędy). W spoilerze zadaję działania poboczne, czyli kosmetykę systemową (kasacja martwych wpisów / resztek po wcześniej odinstalowanych programach). Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:CreateRestorePoint:ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak plikuHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz go dostarczać. Odnośnik do komentarza
kamil840601 Opublikowano 24 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Nie ma problemu, powiedz mi tylko czy sytuacja poprawiła się. Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się