zyzio Opublikowano 15 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Hej, niedawno temu dodałem post na forum dotyczący blue screnów ( https://www.fixitpc.pl/topic/33157-blue-screen-kernel-data-inpage-error/ ) , problem nie został rozwiązany a dodatkowo dziś spotkałą mnie nieprzyjemna niespodzianka w postaci informacji o awarii dysku. SPrawdzałem we właściwościach dysków i tam nie ma żadnych informacji o błędzie ale system windows pokazuje taki komunikat. Komputer ogólnie też owlno chodzi i wolno się uruchamia. W załączniku dołączam screeny z komunikatów, i aktualne logi FRST. DOdaje też folder LOGS z dziennika zdarzeń. Folder LOGS ->> https://megawrzuta.pl/download/055a7fe90a1bd6cd8e701986d8d3e268.html Prosze o pomoc, Pozdrawiam! Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 15 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Pokaż smart dysku z programu Gsmartcontrol http://sourceforge.net/projects/gsmartcontrol/files/1.1.1/gsmartcontrol-1.1.1-win64.zip/download Odnośnik do komentarza
zyzio Opublikowano 15 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Nie wiem czy dokładnie o to chodziło, wstawiam pliki z programu. smartcontrol.txt HGST_HTS545050A7E680_TMA55C492D1TWL_2017-10-15.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Istotnie są problemy z dyskiem: 196 Reallocated_Event_Count -O--CK 094 094 000 - 343 197 Current_Pending_Sector -O---K 001 001 000 - 17752 W teorii wygląda to bardzo źle, rób kopię najważniejszych danych. Potem już tylko można spróbować zerowania np za pomocą programu victoria 4.47. Nie sądzę, żeby zerowanie tu pomogło, ale warto spróbować. W innym wypadku nowy dysk. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 W takim razie temat przenoszę do działu Hardware, raportów pod kątem infekcji w ogóle nie sprawdzam, bo w obecnej sytuacji dysk i tak może paść w każdej chwili. Odnośnik do komentarza
zyzio Opublikowano 22 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Hej, dysk został wymieniony, ale nie poszedł na śmietnik ponieważ według serwisu dysk nadaje się do trzymania danych więc dysk został w laptopie, natomiast dodany został dysk ssd adata 128 gb na , którym postawiony jest system windows 10. Laptop działa bez zarzutu szybko się uruchamia i działa bardzo płynnie. Mam jednak jeden problem, nie wiedziałem czy zakładać nowy temat więc narazie dopisze problem tutaj. Mianowicie polega to na tym, że laptop po włączeniu go w tryb uśpienia wyłącza się. Wstawiam aktualne logi frst w załączniku. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
amp Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Masz nowy dysk i nowy system więc jak możliwe aby była już infekcja...skoro dysk był padnięty jak tu opisali jak więc może się nadawać do trzymania danych, pozostawienie go jest niezrozumiałe gdyż może on powodować różne problemy w systemie... Odnośnik do komentarza
zyzio Opublikowano 22 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Nie mówię nic o infekcji. Opisałem tylko swój problem. W serwisie w , którym wymieniano mi dysk serwisanci powiedzieli, że usunęli błędy z dysku i dysk ma działać. Odnośnik do komentarza
amp Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Na twoim miejscu bym sprawdził ten dysk jak poprzednio,sprawdź ustawienia planu zasilania i opcji hibernacji. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Przeskanuj dysk w Victorii 4.47 na domyslnych ustawieniach i zrob screena oraz pokaz smart ze stanu sprzed skanowania i po nim. Odnośnik do komentarza
zyzio Opublikowano 23 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Dysk padł dzisiaj, komputer nie wyszukuje go. Cała noc sie skanowal, wykrylo sporo błędów. Moja wina, że zaufalem serwisantom i nie zmieniłem dysku od razu na nowy, teraz będę musiał to zrobić. Dziękuje za pomoc! Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 23 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Przykro mi, że miałem rację. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się