pensa Opublikowano 26 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Witam, mam problem z długo wczytującymi się stronami w przeglądarkach. Co jest rzeczą dziwną bo przy prędkości łącza 120 MB/s jest co najmniej rzeczą dziwną. Prym oczywiście wiedzie Firefox którego zresetowałem ale większej poprawy nie zauważyłem. Nie wiem czy to istotne ale strasznie muli jeśli chodzi o wczytywanie stron postawionych na Wordpressie. To samo jeśli chodzi o klienta poczty (używam Thunderbirda). Również muli jak Firefox. Pracuję na kompie stacjonarnym a net man na kablu + trzy urządzenie na wi-fi. Na różnych speed testach pokazuje mi że jest wszystko ok. Jeśli to potrzebne mogę dosłać ustawienie zapory sieciowej routera: Proszę o pomoc w tej materii. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 26 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Nie wiem czy to istotne ale strasznie muli jeśli chodzi o wczytywanie stron postawionych na Wordpressie. Z tego co mi wiadomo strony na silniku WordPress mają tendencję do wolniejszego działania. Jeśli zaś chodzi o raporty to z pozostawionych szczątek wnioskuję, że był tutaj kiedyś problem z infekcjami adware. Cudem ocalał zarażony profil w przeglądarce Google Chrome - jak go wymienimy na poprawny to przejdziemy do diagnostyki problemu tytułowego. Po za tym teraz zajmę się również kasacją reszek po odinstalowanych wcześniej programach (wdrażam m.in reset pliku Hosts i reguł zapory systemu Windows) 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: FF Plugin: wacom.com/WacomTabletPlugin -> C:\Program Files\TabletPlugins\npWacomTabletPlugin.dll [brak pliku] FF Plugin-x32: wacom.com/WacomTabletPlugin -> C:\Program Files (x86)\TabletPlugins\npWacomTabletPlugin.dll [brak pliku] ContextMenuHandlers1: [KuaiZipShlExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers1: [ContextMenuExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> Brak pliku C:\Users\Alchemy Studio\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FormatFactory\Uninstall.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Native Instruments\Service Center\Native Instruments Homepage.lnk CMD: netsh advfirewall reset Hosts: Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Otwórz Google Chrome następnie: Ustawienia > karta Ustawienia > Osoby > Dodaj Osobę > Załóż czysty profil > ponownie wejdź do sekcji Osoby i skasuj wszystkie stare profile. 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Skanuj (nie stosuj Oczyść). Po zakończeniu zadania wydobądź raport znajdujący się w C:\AdwCleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
pensa Opublikowano 26 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Wszystkie czynności wykonane. Potrzebne pliki w załączniku. Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt AdwCleanerS1.txt Odnośnik do komentarza
pensa Opublikowano 9 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Przypominam się grzecznie z tematem. Trochę czasu minęło i nie wiem czy logi nie uległy przeterminowaniu. Wiem, że jest dużo ważniejszej pracy diagnostycznej dla innych użytkowników forum, nie mniej jednak prosiłbym o dokończenie tematu. Przepraszam za mały nacisk (mam nadzieję, że moderatorzy działu nie poczuli się obrażeni). PS. Zniknęły moje dwa poprzednio zakładane tematy. Czy po zakończeniu działań samoistnie zostają usunięte, czy może jest jakiś limit czasowy? Odnośnik do komentarza
pensa Opublikowano 24 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Witam, Bardzo proszę o zakończenie tematu. W załączniku nowe logi. W międzyczasie zaktualizowany został system do wersji 1703. Addition.txt FRST.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Raporty wyglądają w porządku, a poprzednie akcje zostały pomyślnie wykonane. Powiedz mi z czym masz jeszcze problem jeśli chodzi o działanie komputera to spróbujemy coś poradzić. Odnośnik do komentarza
pensa Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Witam, przepraszam za długi brak odpowiedzi, ale nie chciałem zawracać głowy i postanowiłem trochę poobserwować i potestować system i przeglądarki. Generalnie problem występuje tak jak pisałem z FF. I chyba po wielu latach użytkowania FF zmuszony jestem przesiąść się na inną przeglądarkę. Irytujące jest to, że w pewnym momencie FF mieli jakby nie mógł wczytać skryptów. Poczekam na najnowszą, ponoć ulepszoną wersję 57. Zobaczymy jak to będzie wyglądać. Być może najwyższy czas przeinstalować system. Miszel03, bardzo dziękuję Ci za pomoc. Tak na koniec czas najwyższy uruchomić DelFixa prawda? I jeszcze kwestia poprzednich tematów które zniknęły. Ja bynajmniej ich nie widzę. Bardziej traktuję to jako jakąś historię. Proszę o info w tej materii. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za poświęcony czas. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Być może one zniknęły tylko z historii umieszczonej w Twoim profilu - my na pewno nie kasuje rozwiązanych tematów, bo takie stanowią wartość merytoryczną. Zapytam picasso i dam znać. Tak na koniec czas najwyższy uruchomić DelFixa prawda? Tak, na koniec finalizacja. System jest czysty i zostały przeprowadzone zabiegi kosmetycznie, ale ciężko ustalić co może być przyczyną wolnego działania FF. Jeśli chcesz przerzucić się na inna przeglądarkę to polecam Google Chrome. Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
pensa Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Wszystko zrobione wg zaleceń. Plik DelFixa w załączniku. Zamykamy temat. Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas i pomoc. DelFix.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Zadanie pomyślnie wykonane. Zamykam na prośbę autora. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi