kulubulu Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Witam, Mam problem ze startem systemu mianowicie - wraz ze startem systemu nie włącza się explorer i muszę uruchamiać go manualnie z poziomu menadżera zadań. System skanowany antywirusem o nazwie Comodo - bez żadnych wirusów . Załączam skan z FRST. Liczę na szybką pomoc i z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Załączam skan z FRST. Gdzie? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się