ununnil Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Witammam problem z ladowaniem sie stron internetowych. Mam transfer 100/10 lecz strony "mula" sie okolo 20 sekund. Zalogowanie na poczte wp graniczy z cudem i ciaglym naciskaniem F5. Zastanawiam sie czy to przypadkiem nie jakis wirus. Jakie programy zastosowac ? Dodam ze uzywac firefoxa, na chromach takze zauwazylem taki problem, do routera komputer przypiety jest kablem. Oprocz tego mam w domu jeszcze laptopa 2 telefony i tableta podlaczonego do internetu przez wifi. Na laptopie ten problem nie wystepuje FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Rucek Łaczę. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Teraz jest w porządku.W raportach brak oznak infekcji. Wdrążam skan antywirusowy oraz kosmetykę systemową (usunięcia pustych wpisów, usług, podejrzanych polityk). Pomijam tylko kasowanie pustych wpisów LNK, bo jest ich strasznie dużo. Niemniej jednak to prawdopodobnie nie przyniesie rezultatów, więc temat pewnie wyląduję w dziale Sieci. 1. Sugeruję pobrać inny klient torrent (np. qBittorent), gdyż w systemie widać reklamotwórczy uTorrent, ten wg mnie nadaje się do deinstalacji. 2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses:CreateRestorePoint:HKLM\...\Policies\Explorer: [NoInternetOpenWith] 1CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =S3 NvStreamNetworkSvc; "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe" [X]S2 NvStreamSvc; "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe" [X]ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtPending] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSynced] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSyncing] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => C:\ProgramData\GG\ggdrive\ggdrive-overlay.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => C:\ProgramData\GG\ggdrive\ggdrive-overlay.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => C:\ProgramData\GG\ggdrive\ggdrive-overlay.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => C:\ProgramData\GG\ggdrive\ggdrive-overlay.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtPending] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSynced] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSyncing] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak plikuEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware (masz na dysku, więc robisz tylko kompleks aktualizacji). Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 4. Zrób nowy log FRST, już bez Addition i Shortcut. Dostarcz plik Fixlog. Odnośnik do komentarza
ununnil Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Chyba dobrze FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli MBAM niczego nie wykrył? Odnośnik do komentarza
ununnil Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Nic Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 W takim razie wszystko pomyślnie wykonane. Problem z Internetem nie leży po stronie infekcji. Temat przenoszę do działu Sieci. Narzędzia używane podczas diagnostyki możesz usunąć za pomocą DelFix. Odnośnik do komentarza
ununnil Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Wiec uzyskam pomoc? Strony internetowe dalej dlugo sie laduja, czesto wyskakuje blad laczenia i musze odswiezac strony. CZesto tez wczytuje sie tylko tlo i np nie ma napisu na stronie, gdajac w gre przegladarkowa trudno mi jest sie do niej zalogowac. Ale pliki pobieraja sie z normalna przyzwoita predkoscia. ccleaner czesto odpalany, mbam nic nie wykrywa. Nie uzywam gg i skype Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Rozumiem, że już reinstalowałeś przeglądarki? Sprawdź jaka będzie sytuacja w trybie awaryjnym z obsługą sieci, a także na nowym koncie użytkownika systemu. Czy pobierane pliki są przez przeglądarkę? Warto byłoby także sprawdzić w czasie rzeczywistym wykorzystanie zasobów komputera przy użyciu systemowego monitora zasobów. Aby uruchomić "Monitor zasobów", wpisz w menu Start "resmon" i wciśnij [Enter]. W zakładce dysk pogrupuj od największego pozycję [ razem ], w zakładce cpu pogrupuj od największego pozycje [ procesor cpu ],w zakładce sieć ustaw od największego pozycję [ razem ]w zakładce pamięć ustaw od największego pozycję [ prywatne KB ] Następnie podczas korzystania z komputera należy na bieżąco obserwować jakie procesy najbardziej obciążają ( cpu, dysk, sieć, pamięć ), a także ogólne wykorzystanie na każdej z czterech zakładek. Ewentualnie podaj zdjęcie. Odnośnik do komentarza
ununnil Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Reinstalowalem, po wpisaniu resmon nic nie musialem zmieniac poniewaz bylo ustawione zgodnie z opisem Na nowym koncie tez powoli laduje strony albo wywala blad ladowania Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 W takim razie jakie jest wykorzystanie na poszczególnych zakładkach podczas korzystania z przeglądarki? W polu wyszukiwania menu start wpisz perfmon /report [ enter ]. Podczas generowania raportu korzystaj z przeglądarki tak jak wcześniej. Po utworzeniu raportu w menu plik zapisz jako html i podaj do wglądu. Odnośnik do komentarza
ununnil Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Nie moge tego wlaczyc, przepraszam ze tak pozno odpowiadam ale mam dosc duzo zajec w ciagu dnia. Po wpisaniu komenty i nacisnieciu enter wyskakuje okienko cos jakby sie ladowalo i wyskakuje erreor blad tworzenia raportu nie mozna odnalezc elementu Odnośnik do komentarza
artian Opublikowano 7 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Jak wyglądają opóźnienie? Spróbuj wykonać ping onet.pl oraz ping 8.8.8.8 i sprawdzić jakie będą opóźnienia. Czy zauważyłeś duże opóźnienia podczas korzystania z aplikacjii które wykorzystują sieć? Gry,skype, id? Skoro inne urządzenia działają poprawnie, to wykluczam problem po stronie providera. Możesz również zalogować się na router i sprawdzić czy masz przypadkiem przypisanego ograniczenia prędkości łącza dla komputera podłączonego kablem. Jak skończysz, daj znać. Jeżeli potrzebujesz pomocy w wykonaniu dalszych kroków, też daj znać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Dorzuć jeszcze wynik z polecenia tracert onet.pl Reinstalowałeś już sterownik od karty sieciowej? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się