Lucas Opublikowano 29 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Witam,Niestety znów mam problem z zawieszaniem się systemu. Najpierw to następowało przy synchronizacjach plików (np. gdy wyłączyłem daną grę, Steam synchronizował pliki zapisów gier w chmurze), teraz nastąpiło to kilka razy w czasie grania i po uruchomieniu systemu. Przeskanowałem system programem ADWCleaner i MalwareBytes 3. Wykryło mi kilka problemów, ale nie wyglądało to na nic poważniejszego. Warto chyba też dodać, że od pewnego czasu korzystałem z programu DriverEasy Premium (który był dostępny z licencją na rok w PCFORMAT), a także miałem problemy ze sterownikiem do mojej karty sieciowej (cały czas musiałem naprawiać połączenie narzędziem do rozwiązywania problemów Win10, które opisywało problem jako "Brama domyślna jest niedostępna"). Dodaję wymagane pliki z FRST oraz Minidump.zip (zawiera trzy logi z trzech różnych dni).Komunikat STOP: MACHINE_CHECK_EXCEPTIONPlik Minidump.zip: https://drive.google.com/open?id=0B09xhdmfKJ40MEt6VmJIYjVtclE FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Lucas Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Czy mogę prosić o pomoc? Minęło już trochę czasu od napisania posta, a ja nadal miewam problemy z BSODem.Proszę o informację, jeżeli dodałem zbyt mało informacji lub brakuje jakichś plików. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się